Roc Azur 2016

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: Roc Azur 2016

Bericht door Ivo L »

uncle sam schreef:
pompierke 349 schreef:Iemand de gps track staan van de roc marathon????
Marathon 2015 = https://www.strava.com/activities/410237293" onclick="window.open(this.href);return false;
Marathon 2014 = https://www.strava.com/activities/205843921" onclick="window.open(this.href);return false;
Marathon 2013 = https://www.strava.com/activities/89071595" onclick="window.open(this.href);return false;

Toch ieder jaar andere tracks op de eerste 10km en de laatste 15km na, die blijven zga identiek.
Dit jaar mn 5de deelname :bounce:
Kan je die GPS-tracks downloaden zonder Premium functie ?
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Roc Azur 2016

Bericht door uncle sam »

Ja via deze syntax (url aanpassen met juiste activity nummer):
http://raceshape.com/strava.export.php? ... E&type=GPX" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Re: Roc Azur 2016

Bericht door weldman »

Vanaf 28/9 zijn de formulieren af te drukken , vergeet deze niet en ook je doktersvoorschrift , als je de nummers gaat ophalen voor een collega neem dan zeker ook een kopij van zijn identiteitskaart mee .
wij zijn er in ieder geval al klaar voor , met 7 aan de start .
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Roc Azur 2016

Bericht door uncle sam »

Hopelijk blijven de weergoden ons goedgezind tussen donderdag en maandag... [-o<
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Roc Azur 2016

Bericht door uncle sam »

Twas de max :drunk:
Twas veruit de droogste en zonnigste editie ooit, waardoor de snelheid ook hoger lag dan voorheen.
Zowel de marathon op vrijdag (116e) als de roc op zondag (195e) met een big smile aangekomen.
Had indruk dat het niveau van de deelnemers hoger was dan vorig jaar allesinds, top 100 lag buiten bereik.

Tot in 2017 :wink:
pompierke 349
Mountainbiker
Berichten: 259
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 16:40
Rijdt met: Mtb.Scott scale, Beachbike Pro winner

Re: Roc Azur 2016

Bericht door pompierke 349 »

Al iemand de concrete datum voor 2017???
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: Roc Azur 2016

Bericht door dannyvk »

pompierke 349 schreef:Al iemand de concrete datum voor 2017???
Wanneer kunnen we terug inschrijven :drunk:
Rotho
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 10 jan 2013 20:55
Rijdt met: Specialized 29"

Re: Roc Azur 2016

Bericht door Rotho »

Roc 2017 04-08 oktober
inschrijven vanaf februari
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Roc Azur 2016

Bericht door uncle sam »

Hehe thx
jurre
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 12 jun 2004 21:10
Rijdt met: Be One ,Canyon Nerve AL 9.0

Re: Roc Azur 2016

Bericht door jurre »

Terug na weekje vakantie na zevende deelname aan de Roc. Vroeger juist de marathon gereden nu eerste maal vier dagen gereden.
Masters Roc ,Roc Marathon me super geamuseerd de max wat betreft technische klimmen en afdalingen. Roc Noire eerste helling een file ...
Juist op t'eind een klein stuk technische afdaling waardoor heel het stuk van de afdaling vast stond ,rest van de rit viel nog mee .
Zondag Roc D'Azur sloeg alles. Eerste hindernis ?????????? tweemaal een neep van een meter hoog en de boel stond al vast !!!!Eerste afdaling stond terug alles vast tot volgende beklimming boven ............ Had ik gekunnen ik reed terug naar de start ,mijn vermoeden was dat het herhaling ging zijn voor de rest van de dag wat jammer genoeg zo was . Ik heb me geërgerd.........Zulke prachtige rit die verprutst wordt door mensen die met een fiets proberen te rijden met niet de minste technische bagage. Als ik bij de start in mijn wave eens rondkeek ( de laatste wave) stonden er personen met een BMI van ?? Welke dokter die daar een medisch attest voor uitschrijft ??
Die maken die dokter toch wijs dat ze een wandelwedstrijd of aan een petanquemarathon meedoen. Zullen mij daar niet meer zien denk ik jammer
Plaats reactie