SALOU Spanje

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Plaats reactie
dema94
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 06 sep 2013 14:26
Rijdt met: NINER Air 9 ALU / NINER BSB 9 RDO

SALOU Spanje

Bericht door dema94 »

Deze zomer ga ik 2 weken richting Salou. Lig daar dan op een camping in het centrum. Iemand enig idee als daar goed te biken valt of eerder voor de race is.
Ik heb al wat MTB en RACE ritjes gevonden maar zou wat info willen aangaande technisch of niet en van die dingen allemaal.

Laat maar komen!!!
Gebruikersavatar
mattias de clerck
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 21:36
Rijdt met: canyon grand canyon CF SL 8.9, canyon neuron 8.0

Re: SALOU Spanje

Bericht door mattias de clerck »

Ikzelf heb zowel met de mtb als cyclo spaanse kuststreek rondgefietst.
persoonlijk raad ik de mtb aan! Eindeloos veel offroad weggeltjes met super fun gehalte.
Met de mtb kun je ook op de baan natuurlijk.
er zijn zeer weinig wegen met fietspaden! Dus je rijdt op de rijbaan tussen meestal gehaaste spanjaarden :-) beetje google'en of youtube'en je vindt heel veel knappe routes in de buurt van salou.
JDSsmetje
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 13 apr 2015 22:11

Re: SALOU Spanje

Bericht door JDSsmetje »

Er zijn wellicht ook bepijlde routes? Heeft iemand misschien een link of wat info?
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

Re: SALOU Spanje

Bericht door assea »

Spijtig dat ik dit nu lees want tijdens uw verblijf was ik ook daar en ook op een camping, Camping La suista, ik heb 2017 terug geboekt, ik heb mooie GPS tracks veel offroad, vooral fun, vorig jaar heb ik niet gemountainbiket omdat ik het niet wist, nu via google en deze forum vanalles gelezen, ook via You Tube vele filmpjes gezien, het ziet er goed uit, ik zou alle dagen morgens willen gaan MTB, en middags met een vers pintje aan zee of zwembad genieten van zon en zeelucht, ik kijk er alvast naar uit, als jullie moesten terug gaan ik ga vanaf de 12de juli tot de 2de augustus 2017, dit is al geboekt en staat vast, neem gerust contact met me op, met 2 fietsen is altijd leuker !
Plaats reactie