Lange tocht/marathon week van 28oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

o ja, en we starten in Alle (uiterste punt links), op die manier is er no way back! :D
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Veel geluk

Bericht door A d r i »

Splenter schreef:Adri, het is te doen hoor, al moet ik wel toegeven dat het erom zal spannen. Het zit hem allemaal in het weertype. Ik heb de 160km ooit eens in mijn eentje gedaan op een zeer wisselvallige dag in juli(relatief veel modder en afwisselend regen en motregen en een luttele 13 graden) Heb er toen 9u30 effectief over gefietst (pauzes worden dus niet meegerekend). Ik heb op basis daarvan een schema'tje opgesteld waarin pauzes opgenomen zijn en met een richttijd voor elk dorp dat we tegenkomen. Op basis daarvan (puur theoretisch natuurlijk) zou het net haalbaar moeten zijn.
Stel nu dat het al weken regent en de dag zelf nog eens stormt op de koop toe, zie ik het inderdaad ook niet lukken, maar anders, mits een goed vormpeil, zit het er wel in.

PS, verleden jaar hebben we dat in hetzelfde weekend ook eens getest, zonder succes, maar we waren dan ook totaal niet voorbereid, veel te laat gestart, ongetraind, etc. Dit jaar gaan we gewapend terug!
Veel geluk ermee in ieder geval , met een goede kaart erbij kan je trouwens altijd snel terug in Bouillon zijn, het hele parkoers bestaat uit een hoop lussen op en af de Semois.

Moest je dit nu in de zomer gaan doen, was ik direct kandidaat om mee te gaan. In de winter (herfst) lijkt 90 km me meer dan voldoende.
Gebruikersavatar
H-rock
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Bericht door H-rock »

Enfin, van dat gewapend terug keren. Dat valt nog te bekijken. Heb nu griep :cry: .
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

Adri schreef: Moest je dit nu in de zomer gaan doen, was ik direct kandidaat om mee te gaan. In de winter (herfst) lijkt 90 km me meer dan voldoende.
Jah, 160 km in de herfst, dat is de uitdaging é, die onzekerheid, super toch? Waar is uw gevoel voor avontuur? :) En vooral, als het lukt, kunnen we dan toch wel trots zijn eh.
Plaats reactie