Patrick Meerschaert geveld door hartstilstand

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Veel sterkte !!!! :-?
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

korte update: ze hebben hem geprobeerd uit coma te halen, maar hij reageerde zo geschrokken dat de docters geen risico genomen hebben en hem terug in kunstmatige coma hebben gebracht. Sommige beweren dat dit een goed teken is, dat hij schrok van de omgeving waar hij in wakker werd, maar tot ze hem uit de coma hebben gehaald weet men niet wat de gevolgen zullen zijn
Gebruikersavatar
Gismo
Mountainbiker
Berichten: 646
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:17
Rijdt met: ROCRIDER 6.3 UPGRADE-FREE AGENT DIRT-BMX HALO FR 2
Contacteer:

Bericht door Gismo »

Veel sterkte Patrick en ook aan de familie , vechten man
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Ik wil hier zeker niet onrespectvol klinken,verre van.Maar een verstopping van de kroonslagader,is dit iets dat plots kan optreden door een bloedklonter bv. of gebeurt dat geleidelijk aan ?Want ik veronderstel dat een biker van zijn niveau zich op regelmatige basis -al dan niet verplicht-laat screenen ? M.a.w. : hadden zijn dokter(s) dit niet kunnen zien ?
marathonman
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: do 05 jan 2006 12:47
Rijdt met: GT Zaskar Carbon Team

Bericht door marathonman »

P° schreef:Ik wil hier zeker niet onrespectvol klinken,verre van.Maar een verstopping van de kroonslagader,is dit iets dat plots kan optreden door een bloedklonter bv. of gebeurt dat geleidelijk aan ?Want ik veronderstel dat een biker van zijn niveau zich op regelmatige basis -al dan niet verplicht-laat screenen ? M.a.w. : hadden zijn dokter(s) dit niet kunnen zien ?
Klopt! Vrij ongepast om daar nu over te beginnen op dit forum. Win je inlichtingen in via andere kanalen.

Patriek, Kim en Martine, ik wens jullie de kracht om hierdoor te komen.
Gebruikersavatar
philipvdv
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 aug 2009 22:29
Rijdt met: ridley cobra

Bericht door philipvdv »

martine en kim ik wens jullie alvast veel sterkte en een spoedig herstel voor patrick

vanwege het waaslandmountainbiketeam
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Patrick wordt stilaan uit zijn coma gehaald. Men is gestopt me de medicatie die hem in coma houdt. Docters hebben een hersenscan uitgevoerd en op die scan blijkt alles in orde te zijn. Nu wordt het dus afwachten tot hij ontwaakt uit de coma.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Da's even slikken.

Hopen op een spoedig en volledig herstel!

Sterkte!
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

marathonman schreef:
P° schreef:Ik wil hier zeker niet onrespectvol klinken,verre van.Maar een verstopping van de kroonslagader,is dit iets dat plots kan optreden door een bloedklonter bv. of gebeurt dat geleidelijk aan ?Want ik veronderstel dat een biker van zijn niveau zich op regelmatige basis -al dan niet verplicht-laat screenen ? M.a.w. : hadden zijn dokter(s) dit niet kunnen zien ?
Klopt! Vrij ongepast om daar nu over te beginnen op dit forum. Win je inlichtingen in via andere kanalen.

Patriek, Kim en Martine, ik wens jullie de kracht om hierdoor te komen.
Is dit zo ongepast? Dit is toch iets waar over gepraat kan worden? Aangezien hij toh een aardig sportman is, is het nog een reden temeer om onszelf af te vragen of zoiets ook ons kan overkomen.
wiseguy
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 11:09
Rijdt met: specialized rockhopper pro en cannondale F2 team replica 2008

Bericht door wiseguy »

Veel sterkte,hoop dat alles goed komt!
Plaats reactie