vojomag

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: vojomag

Bericht door KrisMaes76 »

jvrover schreef:
spaghetti_2 schreef:

Beetje off topic maar ik heb al verschillende jaren een abonnement op O2 bikers en op eens een verdwaalde zin na heb ik niets aan te merken op het Nederlands. En ik ben nochtans een halve taal-nazi :)
Het is toch duidelijk dat knippen en plakken hen niet vreemd is. Bovendien lijkt het er soms op dat ze de vertaling aan Google translate overlaten. En dan zwijg ik nog over de talrijke dt-fouten. Maar ondanks dat blijf ik het toch regelmatig lezen...
Mn vrouw heeft dit een paar keer meegebracht, maar heb haar gezegd om het niet meer te kopen omdat ik hun 'NL' echt wel te verschrikkelijk vind en ik ben absoluut geen taalpurist ...
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: vojomag

Bericht door geertg »

@ Spaghetti_2 : je bent niet de enige, ik vind het Nederlands ook niet slecht.
Gebruikersavatar
Kevin82
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: zo 07 aug 2011 17:43
Rijdt met: Trek Superfly 29" en Scott Spark 29" RC
Contacteer:

Re: vojomag

Bericht door Kevin82 »

Ok hun taal is mss niet perfect maar ik kan me wel voorstellen dat "de boekskes" den dag van vandaag niet goed meer verkopen gezien er allerlei info op het net is terug te vinden. Ik denk dat zij, zeker tegenover vroeger, een veel kleiner budget zullen hebben om het te redden. Ik heb deze mannen al enkele mails gestuurd en zijn steeds bereid om me info te geven dus de bereidwilligheid is er zeker wel!

Ik blijf dus nog steeds fan!
Plaats reactie