vojomag

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

vojomag

Bericht door julie »

Binnenkort is deze site ook in het nederlands! :-D

http://www.vojomag.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Een groot succes bij de franstaligen (Wallonië en Frankrijk). Deze site is opgericht door een goede kennis van mij, Olivier Beart, die vroeger als journalist bij O2 bikers heeft gewerkt.

Ik kan deze site dan ook alleen maar aanbevelen als je de laatste nieuwtjes wil weten :wink:
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: vojomag

Bericht door madskatingcow »

Absoluut, een topper =D>
Lowie had het al ergens in een of ander topic vermeld, ik kijk er alvast naar uit :drunk:
stijn10765
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 08 dec 2011 16:03
Rijdt met: Orbea OIZ M20

Re: vojomag

Bericht door stijn10765 »

Heel goed. Lees dit altijd in het Frans. In het Nederlands zal dit iets vlotter gaan :)
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: vojomag

Bericht door madskatingcow »

stijn10765 schreef:Heel goed. Lees dit altijd in het Frans. In het Nederlands zal dit iets vlotter gaan :)
Hoewel, als je het laatste jaar O2 Bikers in het Nederlands leest ... al dikwijls zinnen 2 keer of meer moeten lezen :wink:
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: vojomag

Bericht door julie »

ja maar dat zal hier ongetwijfeld beter zijn.
De nederlandse versie wordt verzorgd door Jan Geys die vroeger bij O2 bikers heeft gewerkt (was een collega van Olivier Beart).

de huidige versie van O2 bikers is koeterwaals, ik heb het eens een keertje voor de grap in het nederlands gekocht, nooit meer #-o
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: vojomag

Bericht door spaghetti_2 »

julie schreef:ja maar dat zal hier ongetwijfeld beter zijn.
De nederlandse versie wordt verzorgd door Jan Geys die vroeger bij O2 bikers heeft gewerkt (was een collega van Olivier Beart).

de huidige versie van O2 bikers is koeterwaals, ik heb het eens een keertje voor de grap in het nederlands gekocht, nooit meer #-o
Beetje off topic maar ik heb al verschillende jaren een abonnement op O2 bikers en op eens een verdwaalde zin na heb ik niets aan te merken op het Nederlands. En ik ben nochtans een halve taal-nazi :)
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: vojomag

Bericht door julie »

misschien heb ik dan per toeval een "slecht" nummer in handen gehad, maar er stonden toch echt heel veel taalfouten in, en ook uitdrukkingen die helemaal niet in het nederlands bestaan (leterlijke vertaling uit het frans).
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: vojomag

Bericht door madskatingcow »

spaghetti_2 schreef:Beetje off topic maar ik heb al verschillende jaren een abonnement op O2 bikers en op eens een verdwaalde zin na heb ik niets aan te merken op het Nederlands. En ik ben nochtans een halve taal-nazi :)
Allez man, het nieuwste nummer, dat artikel over SRAM Eagle, etc.
jvrover
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 05 mei 2014 23:01

Re: vojomag

Bericht door jvrover »

spaghetti_2 schreef:

Beetje off topic maar ik heb al verschillende jaren een abonnement op O2 bikers en op eens een verdwaalde zin na heb ik niets aan te merken op het Nederlands. En ik ben nochtans een halve taal-nazi :)
Het is toch duidelijk dat knippen en plakken hen niet vreemd is. Bovendien lijkt het er soms op dat ze de vertaling aan Google translate overlaten. En dan zwijg ik nog over de talrijke dt-fouten. Maar ondanks dat blijf ik het toch regelmatig lezen...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: vojomag

Bericht door TaurineR »

De website ziet er heel mooi uit (prachtige foto's), en geen reclame... =D>
En ik heb nog geen schrijffouten gevonden..
Plaats reactie