Nieuwe "NINER"

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
TomFeyaerts
Mountainbiker
Berichten: 508
Lid geworden op: zo 30 jan 2011 17:48
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO
Contacteer:

Re: Nieuwe "NINER"

Bericht door TomFeyaerts »

Ik rij met de RKT 9 Rdo, RS1 vork en eagle afmontage. Hij is 1.5 jaar oud en heb er nog geen "gekraak of speling" op de achtervering mee voor gehad. Hij rijdt super goed zoals je van zo een fiets mag verwachten, zelfde categorie als Scalpel of Epic FSR maar dan sterker gebouwd. De geometrie van deze fiets past mij persoonlijk enorm goed. Kortom, een echte aanrader voor marathon/xc rijders.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: Nieuwe "NINER"

Bericht door KUBA »

Is uiteindelijk iets anders geworden , Rocky Mountain Element 70 RSL model 2018 (staan nog niet online :-D )
Gisteren weg gekaapt uit de toonzaal van Cameleonbikes.

Vond deze betreft afwerking en reviews online trapje hoger dan de NINER vandaar.
Happy dus

Grts
Kuba
Gebruikersavatar
master j
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 03 aug 2005 01:39
Rijdt met: Scott Scale 900 RC 29", Cube 22" ;-)
Contacteer:

Re: Nieuwe "NINER"

Bericht door master j »

Zie dat de nieuwe air 9 de trailgeometrie heeft van de sir.
Lijkt me interessant om een trail-xc-bike ineen te steken met vork 120+ en seatdropper.
Anderzijds, als canyon een alu trail bike heeft voor een spotprijs..... nog efkes wachten ;-)
Plaats reactie