2011 modellen trek

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

La-Pierre schreef:
De volledig grijze/ metaalkleurig kan mij ook nog bekoren. 8)
Mij op foto ook niet echt, maar die websitefoto's van Trek geven dikwijls geen juist beeld. 't Kan dus in realiteit nog meevallen. Maar dat weet ik liever niet. Mijn vrouw schiet mij dood als ik mijne huidige wil wisselen voor ne nieuwe. :lol:
Bert009
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 12:03
Rijdt met: Cube AMS Ltd Louise FR
Contacteer:

Bericht door Bert009 »

Website van trek vermeld nu de 2011 Fuel Ex modellen.
Het valt mij op dat de geometrie van de EX modellen veranderd is.
Een Small Fuel Ex 2010 had een bovenbuis van 570mm, en dit is nu 552mm geworden. Hier

Heeft dit als effect dat sturen wat directer en nerveuser wordt?
Gebruikersavatar
smeerske
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 15:23
Rijdt met: Cannondale Trigger Team 27.5

Bericht door smeerske »

Vandaag voor het eerst de nieuwe 8500 gezien,het is een speciale kleur maar hij valt nog goed mee . het is een volledige matte fiets en daarmee volgt TREK de nieuwe trend voor 2011 in de mode kleurtjes. Zelfs Audi en VW leveren vanaf 2011 matte kleuren voor hun wagens. Het zal geen schade zijn voor ermee op de TT's te verschijnen en anders heb je een exclusieve fiets die iedereen gezien heeft wanneer ze hem zien passeren.
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

smeerske schreef:Vandaag voor het eerst de nieuwe 8500 gezien,het is een speciale kleur maar hij valt nog goed mee . het is een volledige matte fiets en daarmee volgt TREK de nieuwe trend voor 2011 in de mode kleurtjes. Zelfs Audi en VW leveren vanaf 2011 matte kleuren voor hun wagens. Het zal geen schade zijn voor ermee op de TT's te verschijnen en anders heb je een exclusieve fiets die iedereen gezien heeft wanneer ze hem zien passeren.
Staat hij al bij de dealers? Waar heb je hem gezien?
Gebruikersavatar
Kraura
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: vr 19 sep 2008 07:40
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Kraura »

smeerske schreef:Vandaag voor het eerst de nieuwe 8500 gezien,het is een speciale kleur maar hij valt nog goed mee . het is een volledige matte fiets en daarmee volgt TREK de nieuwe trend voor 2011 in de mode kleurtjes. Zelfs Audi en VW leveren vanaf 2011 matte kleuren voor hun wagens. Het zal geen schade zijn voor ermee op de TT's te verschijnen en anders heb je een exclusieve fiets die iedereen gezien heeft wanneer ze hem zien passeren.
Staat hij al bij de dealers? Waar heb je hem gezien?
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Trek is precies wel heel erg vroeg. 2010 is nog maar juist in de helft en Eurobike moet is nog ver weg. De stock zal wel op zijn zeker?
Gebruikersavatar
smeerske
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 08 jan 2010 15:23
Rijdt met: Cannondale Trigger Team 27.5

Bericht door smeerske »

Bij Bollen in Diepenbeek is de 8500 binnen, 2 van maat 17.5 en 2 van 18.5. Normaal komt volgende week ook de 6700 binnen.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Hopelijk breekt m'n kader dit jaar niet...
Wat een mottige kleuren!!
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

Afbeelding
Gebruikersavatar
jakke-pompier
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 21:56
Rijdt met: gt zaskar 9r carbon / lynskey pro29

Bericht door jakke-pompier »

Ik heb gisteren de 8500 ook gezien, ze waren hem aan het monteren bij bike center in heist op den berg. Von eigenlijk dat het er nie slecht uitzag.
schoner als op foto
Plaats reactie