futurumshop.nl

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: futurumshop.nl

Bericht door kawa »

SteveHillen schreef:Dat hebben me er al veel gezegd. Ma ik ga het nu niet doen

Eigenlijk zou je wel iets moeten doen, als is het maar je beklag mailen naar futurumshop en/of de distributeur.
Da's de enige manier om van die nonchalante houding van die koeriers af te geraken. :evil:


Ontopic, ook alleen maar goede ervaringen met futurumshop.
Ooit één keer een verkeerd onderdeel geleverd, mails werden snel beantwoord en het juiste onderdeel + een paar sokken als excuus werd snel geleverd.
Davidoff
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: ma 11 aug 2008 11:47
Rijdt met: Specialized 29er stumpjumper Comp

Re: futurumshop.nl

Bericht door Davidoff »

tek-zotic schreef:
SteveHillen schreef:
bij ons is het vanuit Nederland steeds TNT post. naast onze tuin ligt een weg en je kan zo in de tuin kijken. ik verwacht vroeg of laat wel eens een pakketje dat ik niet heb ontvangen. daarnaast vind ik het raar dat je bij tracking ziet staan 'handtekening vereist' en eens het in de tuin ligt die boodschap weg is maar nog geen updatestatus van levering... bij DPD of hoe noemen ze ook al weer die leveren steevast bij de buren.
das waarschijnlijk zo een paljaske van ne chauffeur dat dan snel zelf een handtekening zet om niet teveel moeite te moeten doen.
Ik heb dit al eerder meegemaakt.
Je moet alleen maar denken dat deze mensen dit doen om U te helpen.
Als hij het terug mee neemt heb jij later problemen met het terug te bekomen.
Als hij het achterlaat en jij bent eerlijk, dan heb je het op tijd en is iedereen gelukkig.
Als hij het achter laat en je doet lastig en doet alsof je het niet ontvangen hebt laat hij NOOIT meer iets achter en heb jij weer problemen want je bent nooit thuis.
Als hij het achter laat en het is gestolen voor je thuis bent dekt de verzekering het.
Ik snap dus niet waarom al die commotie voor iemand anders zijn goodwill! NAH
Gebruikersavatar
SteveHillen
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 12:48
Rijdt met: Kona Hei Hei

Re: futurumshop.nl

Bericht door SteveHillen »

Davidoff schreef:
tek-zotic schreef:
SteveHillen schreef:
bij ons is het vanuit Nederland steeds TNT post. naast onze tuin ligt een weg en je kan zo in de tuin kijken. ik verwacht vroeg of laat wel eens een pakketje dat ik niet heb ontvangen. daarnaast vind ik het raar dat je bij tracking ziet staan 'handtekening vereist' en eens het in de tuin ligt die boodschap weg is maar nog geen updatestatus van levering... bij DPD of hoe noemen ze ook al weer die leveren steevast bij de buren.
das waarschijnlijk zo een paljaske van ne chauffeur dat dan snel zelf een handtekening zet om niet teveel moeite te moeten doen.
Ik heb dit al eerder meegemaakt.
Je moet alleen maar denken dat deze mensen dit doen om U te helpen.
Als hij het terug mee neemt heb jij later problemen met het terug te bekomen.
Als hij het achterlaat en jij bent eerlijk, dan heb je het op tijd en is iedereen gelukkig.
Als hij het achter laat en je doet lastig en doet alsof je het niet ontvangen hebt laat hij NOOIT meer iets achter en heb jij weer problemen want je bent nooit thuis.
Als hij het achter laat en het is gestolen voor je thuis bent dekt de verzekering het.
Ik snap dus niet waarom al die commotie voor iemand anders zijn goodwill! NAH

Net door die afwegingen heb ik er geen tam tam rond gemaakt. nu had ik hem voor het weekend ;)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: futurumshop.nl

Bericht door kawa »

Davidoff schreef: Je moet alleen maar denken dat deze mensen dit doen om U te helpen.
Als hij het terug mee neemt heb jij later problemen met het terug te bekomen.
Die gasten doen dat vooral om zichzelf te helpen....

Als hij het terug mee neemt heb je echt geen problemen om het terug te bekomen, de koerier steekt gewoon een briefke in uw bus dat hij aan je deur geweest is en jij kan online een afspraak maken om dat pakje alsnog in ontvangst te nemen.

Maar daar wringt het schoentje, zo'n briefke schrijven en in de bus steken kost meer tijd dan dat pakje gewoon aan de voordeur neer te zetten.


Dat je verzekerd bent als dat pakje toch gestolen zou worden is allemaal leuk en aardig, maar hoe lang denk je dat je dan moet wachten?


Ik moet mijn werk ook doen zoals het hoort, ik verwacht dat anderen dat voor mij ook doen.
Ik ben er dan ook niet mee opgezet dat ze risico's nemen met dure spullen die ik betaald heb.
Hanne_F_S
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 28 feb 2014 08:30

Re: futurumshop.nl

Bericht door Hanne_F_S »

Ondertussen kan ik zeggen dat ik een goede ervaring met deze webshop heb opgedaan!

Die kwam leveren heeft mij opgebeld dus daar kan ik ook niet over klagen.

Het bedrag van retour staat ook netjes terug op mijn rekening!
Stokke
Mountainbiker
Berichten: 542
Lid geworden op: zo 08 jan 2012 02:51

Re: futurumshop.nl

Bericht door Stokke »

Ik ben zeker de laatste voor negatieve kritiek te posten

Maar dit moet er toch even af

Zo als ik hier ook al lees i.v.m die koerier's hun werkwijze
Ik ging vandaag een pakje ontvangen
Groot was de verbazing dat ik de link in hun mail de track & trace had aangeklikt zending afgelevert

Hoewel ik thuis was niks gezien
Na zelf wat speurwerk kwam ik erachter dat dit bij een buur zou geleverd zijn op een adres dat niet bestaat
Na contact met helpdesk via mail uiteindelijk een voorstel gekregen via telefoon
Voorstel was leveren op ander adres dat deze beter kon vinden
Moest deze enkel even door mailen en het paket werd terug verzonden

Groot was mijn verbazing :evil: :evil: :evil:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u de bestelling nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Het is mogelijk dat wij uw bestelling nogmaals naar u verzenden, echter hebben wij hiervoor een ingevuld ontvangersverklaring met uw handtekening nodig. Wanneer u het pakket sneller wenst te ontvangen, is het wellicht ook mogelijk dat u deze afhaalt bij uw buren?

Blijkbaar had een ander zonder alles na te lezen en met collega te spreken en een dag heen weer mailen telefoneren
Mail trug te sturen
Het lef om voor te stellen dat ik mijn pakketje sneller zou willen effe bij de buren zou gaan
Indien er vanavond bij jou de bel gaat kan ik zijn van deur tot deur met de vraag is er hier soms
:lol:
Manman moet ik nog alles aantonen waar ik geen schuld aan tref
Had gewoon al voorgesteld neem contact met die chauffeur op zodat die zijn fout rechtzet

Blijkbaar te moeiellijk
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: futurumshop.nl

Bericht door scelter »

Ik ben ook tevreden klant bij hun. Over tijd hadden ze wel een grappig voorstel. Ik bestelde bij hun een fietsbroek en shirt setje in de belgische kleuren. Even later schrijven ze mij dat het shirt in mijn maat helaas niet meer voorradig is, maar dat ze mij wel als alternatief het shirt in de nederlandse kleuren kunnen bezorgen. Dus een belgische broek en een nederlands shirt :-D
Plaats reactie