futurumshop.nl

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
ThaDoc
Mountainbiker
Berichten: 767
Lid geworden op: wo 22 sep 2010 21:14
Rijdt met: ne rood/witte
Contacteer:

Bericht door ThaDoc »

Deze week nog iets besteld, volgende dag afgeleverd. Heb al een paar keer besteld bij Futurumshop en nog nooit problemen gehad.
Jurgen2704
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 20:08
Rijdt met: TREK 6700 en TREK 8000

Bericht door Jurgen2704 »

Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
Nog nooit problemen gehad, alles snel ontvangen (als we niet thuis waren hebben ze het bij de buren afgeleverd) .
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Bericht door scurry »

Jurgen2704 schreef:Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
Nog nooit problemen gehad, alles snel ontvangen (als we niet thuis waren hebben ze het bij de buren afgeleverd) .
't Is misschien een detail maar: laten ze dan bij jou ook weten (via een briefje bijvoorbeeld) dat je bestelling bij de buren werd afgegeven ?
Jurgen2704
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 20:08
Rijdt met: TREK 6700 en TREK 8000

Bericht door Jurgen2704 »

scurry schreef:
Jurgen2704 schreef:Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
Nog nooit problemen gehad, alles snel ontvangen (als we niet thuis waren hebben ze het bij de buren afgeleverd) .
't Is misschien een detail maar: laten ze dan bij jou ook weten (via een briefje bijvoorbeeld) dat je bestelling bij de buren werd afgegeven ?
Nee ik krijg geen briefje, de buren brengen gewoon het pakje :-) .
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Bericht door scurry »

Aan allen hierboven: bedankt voor jullie reacties! =D>
Gebruikersavatar
cube biker ;-)
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 15 mar 2009 10:14
Rijdt met: Cube Ltd pro & Ams 130 slt

Bericht door cube biker ;-) »

Ik laat het altijd op mijn werk afleveren (pakjes worden toch meestal tss 9.00h en 17.00h afgeleverd) nooit problemen gehad en toch al verschillende keren besteld bij futurum
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Bericht door DonFre »

Ik bestel zelf meer dan regelmatig iets op futurumshop & 12gotrading, nog nooit problemen gehad!!!!!! Gelukkig heb ik een gepensioneerde buurman :-D
Hanne_F_S
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 28 feb 2014 08:30

Re: futurumshop.nl

Bericht door Hanne_F_S »

Hebben jullie ook goede ervaringen met retouren bij futurumshop? Ik zou een paar helmen willen bestellen om te kunnen passen en 1 over te houden :-D

Word het geld snel teruggestort of hebben jullie daar al problemen mee ondervonden?
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Re: futurumshop.nl

Bericht door iddi »

Hanne_F_S schreef:Hebben jullie ook goede ervaringen met retouren bij futurumshop? Ik zou een paar helmen willen bestellen om te kunnen passen en 1 over te houden :-D

Word het geld snel teruggestort of hebben jullie daar al problemen mee ondervonden?
da gaat erover mijn gedacht...
Hanne_F_S
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 28 feb 2014 08:30

Re: futurumshop.nl

Bericht door Hanne_F_S »

Wat gaat erover? Dat ik maar 1 helm ga houden? Ze zijn daar al over op de hoogte hoor, dat is daar blijkbaar heel normaal. Mijn vraag is gewoon of er hier mensen met ervaring met futurumshop.nl zijn. Dus ook ervaring met retourneren.

Toch bedankt voor uw nuttig antwoord.
Plaats reactie