lillobrug

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
stan 1
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 18 jul 2004 20:52
Rijdt met: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen
Contacteer:

lillobrug

Bericht door stan 1 »

Welke mtb.be ????????? stond er vanmorgen ( 04/05/06) om 07.30 aan de lillobrug. Ik had je telaat bemerkt om mij voor te stellen, kregen juist groenlicht. :wink:
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Dat zal ik geweest zijn. Trekkie 800. Wekelijks wil ik een keer naar het werk fietsen. Het is meer dan 60KM enkel voor mij maar ik zet mijn wagen ergens in Malle. Dan is het nog maar een 40KM

Grtz,

Trekkie 800
mariska vd pijnacker
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 okt 2004 07:10

Bericht door mariska vd pijnacker »

Ik sta daar af en toe ook aan die brug te koekeloeren.
Ben zelf van Merksplas en rijd bij goed weer ook wel eens met de fiets.
Mss eens afspreken (dan heb ik ne koptrekker!)
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Amai, amai, vertrekkende van 'redelijk ver' allemaal! Merksplas, Malle, ...
Toch niet zo evident om dan aan de Lillobrug te geraken me dunkt!
Hoe rijden jullie dan?
Gebruikersavatar
stan 1
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 18 jul 2004 20:52
Rijdt met: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen
Contacteer:

Bericht door stan 1 »

Voor je conditie moet je iets over hebben hé, ik rij alle dagen met de fiets naar mijn werk, ik neem nooit de kortste weg, doe altijd een omweg zodat ik toch enkel 25km doe.Er zijn wel een drietal fietsers die van Zoersel via het Albertkanaal komen.
Trekkie 800, draag jij een bril?
GRTZ
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Jep, ik draag inderdaad een bril. Ik rij met een goudkleurige Trek 800 van 98. Kweet het, een oude instap MTB maar 'k steek er toch telkens meerdere voorbij op een tourtocht. Vorige donderdag was de eerste keer dat ik met de MTB naar de Scheldelaan croste ('k werk er pas). Ik rij via het knooppuntennetwerk en waar ik kan snij ik een beetje af. Seg, Stan 1, als jij van Kapellen komt (volgens jouw profiel) waar steek jij de A12 over ? Is de brug van Stabroek de enige oplossing ?
De Lillobrug is ook de enigste oplossing of je moet via de BASF rijden of de fietsbus nemen
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Dag Mariska, om welk uur moet jij meestal beginnen en om welk uur vertrek je dan ?

Grtz,

Trekkie 800
mariska vd pijnacker
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: di 26 okt 2004 07:10

Bericht door mariska vd pijnacker »

trekkie,
als met 'den dag' sta begin ik om 08.30u. Ik vertrek dan thuis om 06.15u, kwestie van nog een douchke te kunnen pakken (en ev. een bandje te vervangen onderweg).

Ik volledig binnendoor gereden via landweggetjes (hoogstraten-loenhout-wuustwezel-kalmthout-putte-stabroek).
Als ik naar huis rij ga ik soms scheldelaan af en daarna via kanalen naar noorderkempen (wel gevaarlijk langs albertkanaal)
De fietsbus pak ik liever niet: ge verliest er veel tijd mee en uwe fiets ziet er ook vreed mee af!
Gebruikersavatar
stan 1
Mountainbiker
Berichten: 417
Lid geworden op: zo 18 jul 2004 20:52
Rijdt met: Cannondale f500 magura louise brakes , crossmax xl disc wielen
Contacteer:

Bericht door stan 1 »

trekkie, waar werk je

en inderdaad langs Stabroek over de A12 is voor jou de beste weg, er is nog een andere route.Op de baan van Putte naar Stabroek ga je aan café de Neus rechts in, teneinde ga je links, teneinde ga je terug rechts onder de A12, direct links, teneinde links, fietspad blijven volgen, kom je vanzelf terug aan de lichten over de brug van de A12 als je door Stabroek rijdt.

Op welke fiets en hoe oud hij is speelt voor mij geen rol, als je er maar geraakt, voor mijne Cannondale had ik een spezialized rockhopper, beestje was van de jaren 80tig, is spijtig genoeg gestolen.
Tot ziens aan de brug
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Bericht door Trekkie 800 »

Stan 1, ik moet op BRC zijn, scheldelaan 490. Als ik me goe herinner, ben jij de andere kant opgedraaid. Kan dat ?

Tot aan de brug, misschien vrijdag.
Plaats reactie