Het toppunt van redzaamheid

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Big
Mountainbiker
Berichten: 466
Lid geworden op: ma 08 aug 2005 22:05
Rijdt met: Trek 8500 (2011)
Contacteer:

Bericht door Big »

Dit lijkt wel op een komische sketch :lol:
Wat een L ..
Gebruikersavatar
Choembawamba
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: do 06 apr 2006 18:34
Rijdt met: Specialized

Bericht door Choembawamba »

17tim schreef: Ik moet nog investeren in deftig in-the-field-gereedschap, en dito opberging (ben nog maar beginnelingske).
Mja, ik weet al hoe ik dat kan oplossen; een vrouwelijke fietspartner zoeken.. :roll:
euh, ik peis dat gereedschap kopen, rapper zal gaan dan een vrouwelijke fietspartner vinden hoor :wink:
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Choembawamba schreef:
17tim schreef: Ik moet nog investeren in deftig in-the-field-gereedschap, en dito opberging (ben nog maar beginnelingske).
Mja, ik weet al hoe ik dat kan oplossen; een vrouwelijke fietspartner zoeken.. :roll:
euh, ik peis dat gereedschap kopen, rapper zal gaan dan een vrouwelijke fietspartner vinden hoor :wink:
Haha, om onze vriend 17tim even bij te staan: Choembawamba, spreek voor uzelf e! :lol:
17tim
Mountainbiker
Berichten: 236
Lid geworden op: wo 08 mar 2006 22:10
Rijdt met: LTD Comp '06 & Cervélo SLT; by TS-Bikes

Bericht door 17tim »

GT schreef:
Choembawamba schreef:
17tim schreef: Ik moet nog investeren in deftig in-the-field-gereedschap, en dito opberging (ben nog maar beginnelingske).
Mja, ik weet al hoe ik dat kan oplossen; een vrouwelijke fietspartner zoeken.. :roll:
euh, ik peis dat gereedschap kopen, rapper zal gaan dan een vrouwelijke fietspartner vinden hoor :wink:
Haha, om onze vriend 17tim even bij te staan: Choembawamba, spreek voor uzelf e! :lol:
:lol: :lol:
Plaats reactie