nieuw hier

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Hé mate, welkom bij het toffe clubje... of club... Is een grote toffe bende...
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Wallie schreef:Welkom op het forum. Ik hoop dat je hier veel leesplezier beleeft.
barbeque, laat ons iets weten als je een mountainbike.be-rit gaat organiseren. Dan kunnen we onze kalender er naar schikken.

Misschien een kleine hint van BBQ. :-)

Welkom@#06
Laatst gewijzigd door nebraz op zo 13 nov 2005 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey Wallie,

awel we zijn nog aan het uitkijken hoe we alles zullen uitvoeren. We moeten eerst en vooral denken aan veligheid, een mooi parcours en wat de heel belangrijk is, is de APRES. Momenteel is er hier in de streek een overaanbod aan TT's en daarom kijken we de kat uit de boom als het eens wat kalmer is. Misschien zullen de maanden maart, april of mei iets brengen [-o< [-o<

Het zal waarschijnlijk iets worden in de richting van 50 a 60 km. Er zal waarschijnlijk ook gereden worden in twee groepjes. Vertrek Brugge of omstreek. Enfin, het moet volledig in het teken staan van Mountainbike.be.
Ik ga nog niet veel verklappen want we moeten nog alles verder uittekenen. [-X [-X [-X Ik stuur je wel een pm als we verder staan.

Bikers, wees gerust, we zullen het aankondigen via het forum.
Oja deze zomer al eens eentje gedaan en toen waren we met zo'n 15 forumleden. Zie m'n site bij "De Brugse Bike Posse"
dj-tc
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 08 sep 2005 20:31
Rijdt met: Trek 4400

Bericht door dj-tc »

Hello,

welkom op dit forum :)

Ik ben zelf ook nog maar bezig sinds begin september, en heb mij toen ook een Trek 4400 aangeschaft.

Ben er tot nu toe heeeeel content van :) Ok, sommige onderdelen kunnen beter indien er later zwaarder werk mee gedaan dient te worden, maar om te beginnen is dit zeker een zeer goede bike =D>

Have fun ermee in ieder geval :)


Greetz,

TC
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

@ barbeque
Moest zo'n mountainbike.be tochtje er komen, dan zou ik zeker afkomen hoor! Leuk zo'n tocht met de forumleden, zo leren we elkaar echt eens kennen voor diegenen die hier nogal redelijk "vers" zijn, zoals ik.... :lol:
Ik zou zeggen "count me in..."
Gebruikersavatar
Kinnie
Mountainbiker
Berichten: 1053
Lid geworden op: di 08 nov 2005 21:26
Rijdt met: Trek Procaliber

Bericht door Kinnie »

Vandaag keek ik nogmaals terug op m'n vorig forum dat ik dagelijks doornam, nl. www.supermotard.be

daar las ik het spijtig nieuws dat forummer #06 rond 6 april overleden is door een ernstig arbeidsongeval :-?

heb nog bij hem gefietst tijdens een rit in torhout :-?
Plaats reactie