Mountainbike plus

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Mountainbike plus

Bericht door madskatingcow »

Misschien ook is een incassobureau langssturen bij Mountainbike Plus, koekje van eigen deeg?

Destijds een abonnement afgesloten op Bike-Motion waar je via bancontact kon betalen, nergens voorwaarden of enig ander document ondertekend. Sturen ze een mail wanneer je abonnement vervalt, nog niet eens een uitnodiging tot betaling via de post. Denk je 'ik ga niet verlengen en koop het wel in de winkel'.

Gevolg : maand later brief van incassobureau Plaggemars in de bus

abonnementskosten 34.95 euro + 40 euro incasso kosten

Uiteindelijk de zaak afgesloten zonder gevolg. Sympathiek is het in geen geval.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Mountainbike plus

Bericht door Trevorken »

Blijkbaar is half oktober een heel rekbaar begrip bij hen, want nog steeds geen nieuws. In ieder geval, mij zijn ze kwijt als abbonee.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

Trevorken schreef:Blijkbaar is half oktober een heel rekbaar begrip bij hen, want nog steeds geen nieuws. In ieder geval, mij zijn ze kwijt als abbonee.
Mij ook
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Mountainbike plus

Bericht door madskatingcow »

Zijn ze niet failliet?
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Nee, heb even op de website van de kamer van koophandel Nederland gekeken.
Sammerd88
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 23 feb 2016 13:02

Re: Mountainbike plus

Bericht door Sammerd88 »

Mijn verhaal:

Ik begin met communicatie via FB chat:
2 OKT:
Beste, ik heb editie sept-okt nog niet mogen ontvangen?
3 OKT:
Hallo Sam,
De nieuwe editie is door omstandigheden helaas vertraagd. Je kunt hem medio oktober verwachten. Onze excuses voor deze vertraging.
Sportieve groeten,
Coen
Mountain Bike Plus

+++++++++++++++++++++++++++++

3 OKT:
Hallo Coen. Spijtig dat dat al de tweede keer op rij is! (editie juli-aug was ook te laat!)
Enige compensatie voor ogen?

10 OKT: (!!!!!)
Hallo Sam,
Het jaar verloopt inderdaad niet geheel volgens planning. In elk geval mag je er van uit gaan dat je de edities waarvoor je hebt betaald krijgt. We voegen wat dat betreft dus geen nummers samen. Verder ligt onze focus in eerste instantie op het stroomlijnen van de operationele uitdagingen, zodat we weer volgens planning edities kunnen versturen. We houden abonnees op de hoogte over een nieuwe planning zodra er meer concreet duidelijk is. Nogmaals excuses voor de vertraging.
Sportieve groeten,
Coen
Mountain Bike Plus

+++++++++++++++++++++++++++++

22 OKT:
We zijn verder dan medio oktober en nog steeds niks...

>>> GEEN ANTWOORD MEER

+++++++++++++++++++++++++++++

26 OKT:
En ik wacht nog steeds... :roll: (=> die smiley vanwege hun steeds terugkerende automatisch antwoord)

26 OKT:
De afronding is zo goed als volledig. U zal daarna ook een rectificatie zien verschijnen.

Ik antwoord nog:
Wat bedoelt u met rectificatie?

>>> GEEN ANTWOORD MEER tot op vandaag!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Op 26 oktober 2017 stuur ik via hun website een annulatie van abonnement door.
Ik krijg hier tot op heden geen reactie op noch bevestiging van.




Ik heb om 8h38 gebeld naar het contactnummer België: "Er is op dit moment niemand aanwezig."

Het is nu na 9h00, ik bel opnieuw.

"Welkomstbericht: welkom bij cervimedia, uitgever van krachtige magazines op het web en op papier." LOL

WHAT THE FUCK! na 1 minuut 50 sec wachtmuziek en berichtjes: Dit nummer is momenteel niet bereikbaar. Controleer het nummer of probeer opnieuw. Bent u klant van belcentrale? toets dan 1.

EDIT:

Als ik naar het NL nummer bel: zelfde probleem.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

Ik deed via hun website opzeg van abo en kreeg wel een geautomatiseerde bevestiging.
Ik vrees dat we voor de resterende termijn van onze abo's onze centjes kwijt zijn.
Sammerd88
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 23 feb 2016 13:02

Re: Mountainbike plus

Bericht door Sammerd88 »

triumph_st schreef:Ik deed via hun website opzeg van abo en kreeg wel een geautomatiseerde bevestiging.
Ik vrees dat we voor de resterende termijn van onze abo's onze centjes kwijt zijn.
Ja dat bericht heb ik ook wel gekregen, maar op zichzelf is dat geen bevestiging van hun kant.
Het is enkel een bewijs dat jij de aanvraag tot afschaffing van het abonnement hebt doorgestuurd.

Gelukkig verloopt mijn abonnement nu binnenkort. Ik heb in ieder geval al de domiciliëring geblokkeerd bij m'n bank. Mij gaan ze niet liggen hebben.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Mountainbike plus

Bericht door Trevorken »

Ik heb net ook mijn abonnement al maar opgezegd. Ik vermoed dat we ons geld inderdaad kwijt zijn. In ieder geval, ook als ze zouden verdergaan zijn ze een groot deel van hun lezers ondertussen wel kwijt.
Sammerd88
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 23 feb 2016 13:02

Re: Mountainbike plus

Bericht door Sammerd88 »

Vrijdag heb ik hen dan nog via de facebook chat laten weten dat "hun contactnummer niet bereikbaar is".

Dan reageren ze doodleuk:

Klopt, we zijn bezig met het een en ander. Zodra er meer geweten is over een nieuwe verschijningstabel brengen we onze lezers op de hoogte. Excuses voor het ongemak en nog een fijn weekend.

Happy Trails!


:evil:
Plaats reactie