Mountainbike plus

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Klopt maar het e-mailadres werd samen met de handelsbenaming door een derde partij overgenomen, er zit m.a.w. een andere partij achter. Zelf zou ik niet de term "opzeggen" gebruiken want dan bevestig je een bestaande contractuele toestand.
Gebruikersavatar
Trevorken
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:13
Rijdt met: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Contacteer:

Re: Mountainbike plus

Bericht door Trevorken »

Voor degenen die hopen hun resterende nummers nog te krijgen. Hierbij een antwoord dat ik gekregen heb op die vraag. Ik neem dus zeker geen abonnement bij hun.


Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het heel vervelend is dat er geen communicatie heeft plaatsgevonden. Per omgaande zijn wij de nieuwe uitgever van het Mountain Bike Plus magazine en maken wij een nieuwe start. Voor zaken die voor het faillissement hebben plaatsgevonden kunnen wij helaas niets betekenen. Voor de misgelopen edities kunt u een vordering indienen bij de curator: Charlotte Pennings van MannaertsAppels Advocaten via c.pennings@mannaertsappels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Re: Mountainbike plus

Bericht door greenie »

Trevorken schreef:Voor degenen die hopen hun resterende nummers nog te krijgen. Hierbij een antwoord dat ik gekregen heb op die vraag. Ik neem dus zeker geen abonnement bij hun.


Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het heel vervelend is dat er geen communicatie heeft plaatsgevonden. Per omgaande zijn wij de nieuwe uitgever van het Mountain Bike Plus magazine en maken wij een nieuwe start. Voor zaken die voor het faillissement hebben plaatsgevonden kunnen wij helaas niets betekenen. Voor de misgelopen edities kunt u een vordering indienen bij de curator: Charlotte Pennings van MannaertsAppels Advocaten via c.pennings@mannaertsappels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;.

Tja, legaal valt daar niets tegen in te brengen. Of het commercieel ook verstandig is, dat is een andere vraag. Ik zou de abonnees beloond hebben en die paar nummers die ze niet ontvangen hebben, gewoon gratis gegeven hebben.

En op de vraag wie het magazine nu eigenlijk maakt, wie in de redactie zit, wat de inhoud van de eerste editie wordt, (zie hun FB-pagina)... daar komt geen antwoord op. Want als de volgende editie in april in de winkel moet liggen, moet dat nu bijna helemaal gemaakt zijn.
Wat mij betreft, portie en fikkie, je weet wel.
Plaats reactie