Polar naar strava

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Polar naar strava

Bericht door janssis werner »

Hallo. Vorige week heb ik mijne garmin aan de zoon gegeven en proberen omzetten. Na de rit zagen we dat zijn en mijn tijden het zelfde waren op strava. Dit is opgelost alleen nu komt deze week mijn parcour en tijden niet op strava van mijne polar en is gekoppeld en ook al eens opnieuw gedaan. Wat kan hier het probleem zijn en hoe los ik dat op. Mijn broer die ik volg komt er wel op en de zoon zijn staat op zijne strava maar komt dan weer ook niet bij mij.

Grtjs Werner.
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Polar naar strava

Bericht door Swannie »

Polar en Strava gaan niet samen.
Ik heb een tijdje een V800 gebruikt, en dan via de App (flow) op mijnen iPhone naar Strava.
Als we een groepsrit deden, reed ik volgens Strava alleen. Soms wilde hij gewoonweg geen overdracht doen.
Klantenservice bij Polar beweerde steeds dat ik de enige was die dit probleem had, terwijl er op diverse fora threads over bestaan.
Ik heb de Polar weg gedaan en een Fenix van Garmin gekocht.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Polar naar strava

Bericht door janssis werner »

Tot nu toe altijd perfect gewerkt. Maar nu ineens niet meer had ook twee toestel gekoppeld op zoon zijne naam. Maar door dit te doen op eene pc en de garmin niet te hebben losgekoppeld van mijne strava is het fout gegaan. Daarvoor was alles ok. Mijn toestel is m450.

Grtjs Werner.
Gebruikersavatar
d_weazel
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 21 okt 2008 01:10

Re: Polar naar strava

Bericht door d_weazel »

Begin december wou mijn Polar ook niets meer naar Strava sturen.
Ik heb in Polar Flow bij instellingen Strava losgekoppeld en terug gekoppeld.
Hierna liep alles terug normaal.
Plaats reactie