Bakker racing

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Zicky
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:56
Rijdt met: niner air 9

Bakker racing

Bericht door Zicky »

Ervaringen?
Ik bestelde 2 weken geleden een kabelset. Deze werd omschreven als aktiv-8,met de hele tekst erbij dat er liners en alles zou bijzitten. Iets goedkoper dan bij mantel, dus snel besteld. Vorige week toegekregen. Het bleek om de goedkope versie te gaan, zonder teflon liners enzo. Hun beschrijving was die van de duurdere versie, en ze stuurden de goedkope op. Dan vorige week vrijdag gemaild om te zeggen dat het niet klopte met hun beschrijving, wat ik had gekregen. Ze sturen zelfs niks terug. Gisteren nog een mail gestuurd. Geen enkel antwoord. Uit miserie dan maar dezelfde besteld bij mantel, en nu heb K dejuiste. Dan eens op fiets.nl gekeken. Veel slechte ervaringen, maar op mtbforum van nl veel goeie ervaringen. Dat was de eerste en de laatste keer dat ik daar iets kocht. Als ze nog niet kunnen antwoorden
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: Bakker racing

Bericht door Japie carbon »

Op mtb.nl zijn er ook zat slechte ervaringen hoor. Zolang alles goed gaat is alles ok, maar als je iets verkeerds krijgt kan je lang blijven mailen.
Het is gewoon een beetje een rommelaar.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Bakker racing

Bericht door Dickie »

Ik heb er een dikke maand geleden 2 bib shorts van Craft gekocht.
Snel geleverd, eig tevreden dus.

Iedereen heeft wel eens slechte ervaringen.
Bij mij was het met Internet-bikes.com, daar verkopen ze zelfs gebruikte retourspullen #-o
Zicky
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:56
Rijdt met: niner air 9

Re: Bakker racing

Bericht door Zicky »

Als de levering Ok is, zijn er precies nooit problemen, maar anders....
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: Bakker racing

Bericht door tek-zotic »

heb er ooit eens rotor crankbladen besteld en crankboutjes,
had rode crankboutjes van ROTOR besteld, maar waren No-name boutjes
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Bakker racing

Bericht door TimW »

Ik heb er vorig jaar mijn voorvork gekocht. Zeer lang op gewacht, uiteindelijk gebeld en toen is ze verzonden.
De verpakking was een paar stukken karton dat met tape aan elkaar hing... Geen doos van Rockshox dus.
De vork was blijkbaar al gemonteerd geweest, er stonden afdrukken van een snelspanner in de lak en er had al een kroonring opgezeten die er was afgeprutst met een schroevendraaier.
De kabel van de poplock en het klemmetje voor de remleiding ontbraken.

Zijn uitleg was dat de vorken uit teruggeroepen fietsen komen. De stuurbuis was nog niet afgezaagd dus ze zal wel ongebruikt geweest zijn, maar komaan. Zoiets aanprijzen als nieuw op je site :roll:
Heb mijn beklag gaan doen op het nederlands forum en na 10min had ik al een mail van hem. Hij ging het klemmetje direct opsturen, ik kreeg er nog wat kortingsbonnen bij voor een volgende aankoop...


Ik dacht zelfs gelezen te hebben dat de mensen twijfelen aan de echtheid van zijn Oakley brillen.. :roll:
Gebruikersavatar
Glennvh
Mountainbiker
Berichten: 575
Lid geworden op: do 04 aug 2011 22:36
Rijdt met: verandert graag eens
Contacteer:

Re: Bakker racing

Bericht door Glennvh »

Ik was er ooit van plan mtb schoenen te kopen, maar toen ik een paar mails stuurde ivm vragen (weet al niet meer juist over wat) voelde ik dat het niet goed aanvoelde met die man, dan maar besteld op bike discount, sindsdien zelfs hun site nietmeer bezocht, liever wat meer betalen en in je achterhoofd weten dat het allemaal goed wordt opgestuurd..
Zicky
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:56
Rijdt met: niner air 9

Re: Bakker racing

Bericht door Zicky »

Ondertussen deze mail gekregen, ben benieuwd of het in orde komt.

allereerst excuus dat de mails tot nu toe onbeantwoord zijn,
ik heb zelf mn vakantie achter de rug, en de details over de kabelsets zijn bij vakantiekrachten niet bekend. daarom is jou vraag/opmerking blijven staan. helaas is hierbij naar jou geen melding
gemaakt dat dit even duurde ivm de vakantie.

De omschrijving van het produkt heeft de omschrijving van de 0,8 kabelset van aktiv8.
een geheel andere.
Wat ik ga doen: ik stuur je de kabelset van de omschrijving na, en de topline set mag je houden voor reserve.

Ik hoop dat je niet ons volledige vertrouwen bent kwijtgeraakt. Met relatief weinig medewerkers verwerken wij erg veel vragen/bestellingen/mails. Wij zijn al bezig met nieuwe taakverdelingen, en ruimte. Met als doel betere klantenservice.

Mvg Erwin
Zicky
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 14:56
Rijdt met: niner air 9

Re: Bakker racing

Bericht door Zicky »

probleem is opgelost ondertussen, heb de goede gekregen, en de verkeerde mogen houden :-)
Sinke
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 27 jul 2017 14:35

Re: Bakker racing

Bericht door Sinke »

Dag lezers,

Op 10 mei 2017 kocht ik online een Oakley Jawbreaker bij Erwin Bakker. Een bril die enkel bij zijn webshop op voorraad en direct leverbaar was. Na 2 dagen gewacht te hebben, heb ik gebeld. Geen gehoor. Op 12 mei gemaild, hierbij kreeg ik vrijwel direct antwoord. De bril was niet op voorraad, iets met Italië en een vertraging, men had geen idee hoeveel weken het zou duren.
Paar keer gebeld, enkele malen geen gehoor, enkele malen had men geen idee.
Op 18 mei kreeg ik een mail. Of ik wellicht een samengestelde bril wou, het glas van bril A zou op montuur van bril B gezet worden.
Ik vond het best.
Een dag later had ik hem en ik vond de Jawbreaker fantastisch.
Ben ik dus met mijn neefje aan het fietsen op de Holterberg. Motieweg enzo. Merkt hij een kras op. Midden op het glas, was mij niet opgevallen.
Ik dus bellen met Bakker. Ik dus mailen met Bakker.
We zijn nu vele mailtjes verder. En ik word genegeerd. Wellicht vinden ze mij een vervelende lul. Klopt, maar die Jawbreaker is niet vanuit de fabriek onaangeraakt bij mij in de bus gevallen, zoals Bakker mij mailt.

Ik had naar mijn wielrennende vrienden en Strava kennissen moeten luisteren en simpelweg bij Futurumshop moeten bestellen. Of bij Bobshop. Of Mantel. Als het maar niet bij die onbetrouwbare leugenachtige dief van een ondernemer Erwin Bakker is.

Ik rij nu met een kras rond, geen probleem, zie hem toch niet. Maar zou wel graag willen weten of ik deze mag ruilen of niet.
Plaats reactie