SCHANDALIGE PRAKTIJKEN

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

SCHANDALIGE PRAKTIJKEN

Bericht door ivan »

Een vriend van me kocht onlangs zijn eerste mtb in die mooie winkel langs de gentsesteenweg je weet wel bij de GODEN.

Toen ik de fiets van mijn vriend bekeek viel mij meteen op dat de positie van het stuur en het zadel totaal in onevenwicht waren.De vriend beaamde dat de fiets practisch onbestuurbaar was. Conclusie stuurbuis te kort afgezaagd door de GODEN.

Gisteren ging mijn vriend terug naar de GODEN alwaar hij als nieuwe klant 2500 Euro had neergeteld voor mtb inclusief kledij.

Als enige uitleg : We gaan een adapter monteren op je vorkbuis.

Maar dat lukte niet, en dus hadden de GODEN een schuinere stuurpen en ander stuur gemonteerd.

De vork een RS DUKE Race waarvan de buis te kort was afgezaagd word volgens de GODEN altijd zo geleverd.

Zijn L.O. knop was gebroken van een valpartij en werd bij die gelegenheid ook vervangen.

KOSTPRIJS van het hele plaatje :

Enkel het uurloon en de LO knop dienden betaald : 104 Euro Ja je leest goed 104 Euro !!!!!!!!!

Men zegge het voort.


PS zou de vriend die op het punt staat een koersfiets te kopen voor de zomer nog eens bij de GODEN afstappen ??.
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

God ziet u, maar ik wist niet dat God ook al fietsen verkocht... :evil:
koeke
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: do 13 jan 2005 18:16

Bericht door koeke »

Goed doorgerekend :roll:
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

De "GODEN"???? Heet da echt zo of watte????

"Men zulle het voort zeggen" als we weten over wie het gaat... #-o :drunk:
Laatst gewijzigd door Flip FSR op vr 11 feb 2005 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Tja, dat is nu de reden waarom ik daar nooit een fiets zou kopen, een frame alleen misschien nog wel, maar voor kwaliteit en service moet je daar dus niet zijn ...

De ideale en vrij goedkope fietsonderdelen en accesoires supermarkt, maar voor de rest ....

Soit iedere zijn ding natuurlijk, maar als je al zo een bedrag uitgeeft dan had ik het ergens anders gedaan...

Eric B
Gebruikersavatar
Milan
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 15:26
Rijdt met: Trek 6500 hs 33 evo 2, Sportivo track bike & GT Ruckus dj

Bericht door Milan »

ik zou als ik geld hebben een fiets kopen in the movingdtore gent
mooie winkel =D> !!!
Gebruikersavatar
Cokeske
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 14 okt 2004 09:36
Rijdt met: Thompson Challenge XC (Deore)

Bericht door Cokeske »

de "goden" staat bij mij ook bekend omwille van zijn valse reclame

oa. modellen van thompson die op de site stonden, model 2005, terwijl dat het 2004 was met ne vork van 5 jaar oud...
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

Kunt ge er misschien bij zeggen om welke winkel het gaat? Want wij hebben ook een winkel in de Gentsesteenweg, maar ik heb toch niet den indruk dat het over ons gaat (aangezien de betreffende winkel Thomson verkoopt)

't Is maar om misverstanden te vermijden...

Ter info:
1)Complete fietsen worden normaal geleverd met de vorkbuizen afgezegd op de (juiste) lengte.
2)RS komt van bij Transmission, en die zijn belachelijk duur... Dat is de reden waarom wij geen losse RS vorken meer verkopen, herstellingen zijn dikwijls duurder dan de vork waard is.
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Ik veronderstel dat het VanEyck is...

Eric B
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Blijkbaar is er een missing wat betreft het adres. Deze volgens Ivan goddelijke kampioenen in service zitten niet effectief op de "gentsesteenweg", maar wel op een zeer grote baan die naar Gent leidt.

VE is het dus niet! (Ik ben geen VE-fan, maar het mag wel even gezegd voor alle duidelijkheid.)
Gesloten