schouder last

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Action-Man
Mountainbiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma 06 dec 2004 21:39
Rijdt met: specialized

schouder last

Bericht door Action-Man »

zou eens willen vragen of iemand ervaring heeft met gemberpoeder.ben aan de schouder geopereerd en heb nu veel naklachten.heb vandaag bij iemand geweest en die zei dat je gemberpoedr oplost in warm water en je daarna er compressen van op je schouder legt dat je daar goed rezultaat van krijgt. heeft iemand dit al gedaan.dank bij voorbaad
betterdays
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 14:41

Re: schouder last

Bericht door betterdays »

Omdat ik ontstekingsremmers niet verdraag ben ik sinds een week Curcu Dyn aan het innemen tegen ontsteking. Is een voedingsupplement. Je kan het Googlen
Djienbe
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 10 aug 2010 16:46
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Re: schouder last

Bericht door Djienbe »

Heb geen ervaring met gemberpoeder maar om een lang verhaal kort te maken, ik weet heel zeker dat je daar niet veel van mag verwachten. De hamvraag is wat er na je schouderoperatie al die naklachten veroorzaakt. Dat kan heel veel zijn en zowel in je nek als in de schouder zelf zitten. Vermoedelijk zal het trouwens beide zijn. Zoek daarom je heil bij een goede dokter en een uitstekende kinesist. Het kan best effe duren voor uitgepuzzeld geraakt wat de klachten veroorzaakt en misschien zal je wel wat onderzoeken moeten laten doen. Maar hoe dan ook, degelijk opgeleide mensen gaan je veel verder helpen dan wat poeders en kompressen.

Djienbe
Plaats reactie