Rock Shox en Fox volgend jaar definitief ook met Postmount?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Stappertje
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 04 sep 2006 21:01

Rock Shox en Fox volgend jaar definitief ook met Postmount?

Bericht door Stappertje »

Ik ben nog steeds hard op zoek naar een vork en had de voorkeur voor een RS Reba, Pace RC39 of een Fox vanwege de Internationale Standaard aansluiting voor de remmen.
Dit omdat ik een heel mooie nieuwe set Rode Marta's heb aangeschaft, echter de caliper van de achterrem past niet op m'n nieuwe Commencal VIP Nuts 5.

Ik ben daarom gisteren naar m'n LBS gereden voor een remmen fabrikant die IS (zonder adapter) levert voor achterremmen, dit zijn Magura (wat niet past op m'n frame), Hope en Shimano XTR (the big S wil ik eigenlijk niet vanwege het feit dat zo'n beetje de halve mtb-wereld daarmee rijdt. Ik wil per sé dus IS voor de achterrem omdat zo'n adapter er niet uitziet.

Maar nu hoorde ik van de LBS dat Rock Shox en FOX beide voor 2008 alleen nog Postmount aansluiting gaan gebruiken, als dit zo zou zijn wordt de keuze voor een vork wel wat makkelijker omdat ik dan een Postmount voorrem zou gaan aanschaffen.

Mijn vraag is of iemand weet of RS en FOX daadwerkelijk Postmount gaan voeren in 2008?
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Fox al zeker :-)


Ik dacht RS idd ook..
Gebruikersavatar
Wimbeest
Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: di 08 aug 2006 20:27
Rijdt met: Santa Cruz Nomad

Bericht door Wimbeest »

Bespaar u wachttijd en fix u Oro Puro... Past nog goed bij uw kader...
Plaats reactie