Metric rear shock

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Metric rear shock

Bericht door TimW »

Iemand een idee waar ik een "metrische" achterdemper kan vinden?
Vorig jaar heeft Rockshox een nieuwe standaard voor achterdempers aangekondigd, die je vandaag op nieuwe frames kan vinden.
Maar los zijn ze precies moeilijk te vinden. Er hangt altijd een complete fiets rond :-)

Ik heb een kaal fully frame liggen wat ik deze winter wil opbouwen en ben dus op zoek naar een demper in de maat 190 x 40
190 x 50 is een standaard maat, die heeft elk merk in alle kleuren en geuren, maar ik moet er eentje met 40mm veerweg hebben...

De nieuwe Rock Shox Deluxe dempers zijn er sowieso in deze maat, maar ik vind er geen enkele online.
Bike components heeft een paar van die Deluxe dempers op hun website, maar telkens in andere maten. Heb ze al wel gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.

Iemand raad of een adres waar ik eens kan polsen?
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1013
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Re: Metric rear shock

Bericht door IPPE »

Als het merk niet zo veel uitmaakt, kijk eens naar de Cane Creek DBAir inline. Voordeel is dat deze nog naar uw wensen afgesteld wordt :wink: .

https://www.tftuned.com/dbair-il/p3296" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie