Pedal Specers/extenders/kneesavers

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Pedal Specers/extenders/kneesavers

Bericht door Free_ltd »

Het heeft verschillende namen, maar weet iemand van jullie waar deze het makkelijkste te kopen zijn of te bestellen? Blijkbaar veel voorkomend in de USA en in de UK ook te bestellen (zal zo gebeuren als er geen andere mogelijkheid is), maar kan ze nergens in BE, NL of DE vinden.

Dat is zoiets: https://www.sjscycles.co.uk/pedals-clea ... extenders/" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerste keer dat ik hiervan hoorde was bij de bikefitting die ik heb laten doen en staan nu op de MTB er tussen en dat maakt voor mij een wereld van verschil daar ik zonder met mijn knieën te fel naar buiten fiets.

Maar ben er nu eens naar aan het zoeken, omdat ik meer fietsen heb. Maar die zoektocht loopt iets minder makkelijk. Kan in het slechtste geval ook nog steeds bij die bikefitter een setje gaan halen, maar die zijn daar vrij duur.

Dus iemand een tip waar ze hebben? De huidige meet ik 18mm, maar is blijkbaar niet echt een maat en zijn vooral 20mm. Heb ook een ander type gevonden die 19mm is.

Shoot zou ik zo zeggen.
Plaats reactie