easy fold framestickers

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

easy fold framestickers

Bericht door Bozo »

iemand ervaring met de beschermstickers van "easy fold"? ziet er interessant uit maar is het zijn geld waard? ziet er interessant uit als je een volledig nieuwe fiets koopt..
http://www.easy-frame.com/" onclick="w ... urn false;
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: easy fold framestickers

Bericht door rubenv »

"easy frame" :wink:

heb er een set voor mijn sc tallboy en een set voor mijn scalpel 2017 besteld. Paste allemaal goed en zeker zijn geld waard als je de fiets lang genoeg houd. Mijn scalpel heb ik vlak erna verkocht ](*,)
bij de scalpel was de sticker voor de bovenbuis te groot. Na een mail hebben ze wel direct de goede sticker opgestuurd
Gebruikersavatar
Bozo
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 10:55
Rijdt met: Cannondale Slate, YT Jeffsy te koop..

Re: easy fold framestickers

Bericht door Bozo »

en gemakkelijk aan te brengen zonder luchtbellen? ik ga het eventueel ook proberen om een scalpel maar in de matte versie
rubenv
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 27 aug 2010 00:22
Rijdt met: santa cruz tallboy3, santa cruz nomad4

Re: easy fold framestickers

Bericht door rubenv »

Bozo schreef:en gemakkelijk aan te brengen zonder luchtbellen? ik ga het eventueel ook proberen om een scalpel maar in de matte versie
Is een tool bij om de stickers aan te strijken. Dus kan zeker zonder luchtbellen. Maar je bent er wel effe aan bezig
Ward81
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 05 nov 2012 21:48
Rijdt met: Stumpy, ne zwarten

Re: easy fold framestickers

Bericht door Ward81 »

Op een mat frame gaat de folie niet zo goed hechten omdat de lak niet glad is. Heb het geprobeerd met 2 fietsen waarvan 1 mat was en het resultaat van de matte fiets was echt veel minder. Kleine folie met veel bochten ging zelf niet. Op de niet matte fiets ging het perfect.
Plaats reactie