vering rock shox judy TT of suntour xcp-75 lo

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
kfcdenbiker
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:15
Rijdt met: thompson sub-01

vering rock shox judy TT of suntour xcp-75 lo

Bericht door kfcdenbiker »

ik heb 2 weken geleden mijn nieuwe ridley gekocht met rock shox judy TT erop,maar ik twijfel toch nog altijd of ik die suntour xcp-75-lo er niet zou laten opleggen.
doeme tis ni gemakkelijk,wie kan mij helpen aub???

p.s.barbeqeu gij rijd met een suntour 75,wat vind jij ervan???
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Als je je fiets al hebt en je doet de moeite om de vork nu te vervangen, neem dan meteen iets beters hé. Pilot SL, MX Comp (al dan niet met ETA), etc.
Gebruikersavatar
Cokeske
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 14 okt 2004 09:36
Rijdt met: Thompson Challenge XC (Deore)

Bericht door Cokeske »

hey kfcdenbiker

toen ik mijn thompson kocht, had ik gevraagd aan de fietsenboer of er ne lock-out stond op de fiets, en hij zei dat ik dan ne minstens ne pilot c moest nemen. ik heb dan maar nen xc genomen. kom er mee thuis en begin eens te kijken hoe ik die lock-out moet opzetten... GEEN lock-out dus, gelukkig was ik toen nog maar een beginner en ondertussen heeft die winkel me niet meer weergezien #-o

ik was ook snel van plan om een andere vork te steken maar had ni veel geld, dus dachtek aan ne rock shox edge of ne suntour. heb het echter niet gedaan omdat ik van het gedacht ben dat het voordeliger zal zijn als ik nog wat rij met mijne pilot xc tot als em versleten is (onderhoud kost teveel voor te goedkope vork), en dan kan ik me een deftig modelleke aanschaffen met lock-out (dacht aan RS pilot sl)
Plaats reactie