superlight-bikeparts

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5027
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

De winkel is in Essen, dat is niet zó ver over de grens : als ik mijn geld niet zou krijgen, ik zou snel aan de deur staan :drunk:
Gebruikersavatar
vince 78
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: do 28 feb 2008 22:45

Bericht door vince 78 »

dus best elders mijn Bor velgen zoeken.. :wink:
Xes
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 24 apr 2007 12:42

Bericht door Xes »

TopBike in Begijnendijk heeft twee sets liggen en kan zeker aan velgen geraken.
Tom-s
Mountainbiker
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 19:10
Rijdt met: is blij met mij erop
Contacteer:

Bericht door Tom-s »

Bij topbike eens binnengestapt na aanleiding van bovenstaand bericht. Zeer vriendelijke jongen met verstand van zaken. Heeft stuk voor stuk topmateriaal staan en gaat zich specifiek richten op de betere en lichtere onderdelen. Een winkel zoals ik ze graag heb. =D>
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re:

Bericht door bip bip »

Tom-s schreef:Ik heb niets dan problemen gehad met deze winkel (superlight bikeparts).
Foute levering gehad. Dan geld terug gevraagd na retourzending (zoals via mail afgesproken voor retourzending). Nu, ruim een jaar later, tientallen mails later, geld niet terug. Ik koop er nooit meer iets en kan hem enkel afraden.
oei, ik heb net ook een verkeerde wielset ontvangen van hen. Na 2 dagen nog geen antwoord gehad over hoe ze dit gaan rechtzetten.
Ik hoop dat het niet dezelfde kant op gaat ....
Tom-s
Mountainbiker
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 19:10
Rijdt met: is blij met mij erop
Contacteer:

Re: superlight-bikeparts

Bericht door Tom-s »

En? Hoe is het afgelopen?
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: superlight-bikeparts

Bericht door bip bip »

Hun reactie op mijn mails over hun foutief geleverde wielset bleven uit, tot ik hun op de hoogte bracht dat ik mijn geld zou terug eisen via Paypal. Dan kwam er een kort antwoord om de wielset terug te sturen. Op mijn vraag of ze de juiste wielset met spoed konden opspaken ( zodat ik weer geen 10-12 dagen zou moeten wachten) kwam geen antwoord,
ook niet over het feit wie voor de kosten van de retourzending zou opdraaien. Dus opnieuw geen communicatie meer van hun kant, tot 2 weken later een nieuw mail verscheen met hun bevestiging van de verzending. Uiteindelijk 1 maand na plaatsing van mijn order de juiste wielset ontvangen, met extra retourkosten en de beloofde tubeless ventielen die ontbreken. Ik ben een veelbesteller bij de Duitse webshops maar deze gaat er uit.

grt,
bip bip
Plaats reactie