Alivio onderdelen samen met slx.

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Alivio onderdelen samen met slx.

Bericht door janssis werner »

Hallo . Kun je deze onderdelen gebruiken samen met slx onderdelen als deze ook 9 speed zijn. Het zou moeten dien om mijne oude mtb opnieuw klaar te maken voor op de weg. Heb juist mijn onderdelen op mijne zoon zijne fiets gezet zodat hij nog een jaar verder kan en hopelijk stopt hij dan met groeien. Dan kan hij uitkijken naar een nieuwe fiets en hij doet het graag .

Grtjs.
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Alivio onderdelen samen met slx.

Bericht door De Wreter »

Als het maar 9 speed is. Ik combineer alles van Shimano 9 speed. Perfect.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Alivio onderdelen samen met slx.

Bericht door janssis werner »

Hallo. Deze week fiets terug in orde gezet. Alles werkt prima op een zaak na, wil niet vallen op klein blad vooraan . Nu weet ik niet of het probleem ligt aan dat ik een trekking crank heb besteld van alivio. Heb dit gedaan om dat ik dan als grootste bad een 44 heb en dit het zelfde is als vroeger. De fd660 heb ik na gekeken en kan een 44 aan, maar doet het pas als je achter op schakelt. Van alivio kan ik wel een fd trekking kopen en deze kan werken met het grootste bad van 44 tot 48. Zou het kunnen dat op deze crank de tandwielen iets breder uit elkaar staan zodat de fd660 deze niet kan over lappen. Ga deze wel niet veel gebruiken en dien wel voor op de weg te bollen en daar heb je de 22 niet echt nodig. Maar zou wel graag hebben dat het werkt.

Grtjs.
Plaats reactie