Sunding SD-548C

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
vangaeverke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 28 mar 2012 20:45
Rijdt met: Thompson Fuse alu XT/MAGURA

Sunding SD-548C

Bericht door vangaeverke »

Ok, ik kocht dus zo'n klein fietscomputertje.. niks speciaals wou gewoon afgelegde afstand enzo en snelheid enzo kunnen zien.. jeweetwel :roll:

Maar.. ik bestelde er 3 (8euro/stuk helemaal niet duur), enkel nu zit ik met het probleem dat de 3 computers door elkaar lopen, de ontvanger van de een krijgt info van alle zenders, en de zenders zenden naar alle ontvangers..

enige oplossing hiervoor?

-> andere fietscomputers kopen I know..
Gebruikersavatar
Flashy
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: za 13 sep 2008 14:29
Rijdt met: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Bericht door Flashy »

Je kan toch maar één gebruiken per keer??
Het probleem met de goekopere fietscompiutertjes is dat (als het draadloos is) de verzonden/ontvangen data niet gecodeerd is waardoor je verschillende data's ontvangt (als je bvb met 3 personen samen met hetzelfde toeste naast elkaar rijd LOL)
vangaeverke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 28 mar 2012 20:45
Rijdt met: Thompson Fuse alu XT/MAGURA

Bericht door vangaeverke »

Flashy schreef:Je kan toch maar één gebruiken per keer??
Het probleem met de goekopere fietscompiutertjes is dat (als het draadloos is) de verzonden/ontvangen data niet gecodeerd is waardoor je verschillende data's ontvangt (als je bvb met 3 personen samen met hetzelfde toeste naast elkaar rijd LOL)
Het was voor mij, voor mijn vriendin en mijn broer lol
maar ontdekt dat het toestel behoorlijk dicht bij de zender moet zijn om de gegevens te ontvangen dus geen probleem denk ik

vanaf dat ik het computertje (ontvanger) wegneem van het stuur, ontvangt hij de gegevens niet meer.

Dus hopelijk lukt het zonder crosstalk
Plaats reactie