MTB sinds 1994

Deze plek is de verzamelplaats om de fietsen te laten zien die je ooit hebt gehad. Eventueel met datum om ze je persoonlijke fiets"evolutie" kenbaar te maken aan je collega-bikers. Houd het aub overzichtelijk, quoten kan maar dan liefst zonder foto's.
Plaats reactie
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

MTB sinds 1994

Bericht door Wollie »

Mijn eerste MTB anno 1994 (was toen zonder bagagerek uiteraard :) ) : mijn eerste kennismaking met mountainbike en hiermee ook een eerste keer LCMT (of toch 3 dagen ervan) gereden toen dit nog 7 dagen was en per dag kon ingeschreven worden. Toen was het zeker : ik was besmet met het MTB virus !

Afbeelding

De smaak goed te pakken en toen volgde de BeOne waar menig LCMT's mee gereden werden (1999-2004), eigenlijk reed die fiets super :

Afbeelding

Na 9 jaar trouwe dienst vervangen door een "echte" Specialized Stumpjumper (die mits een paar upgrades nog steeds trouw dienst doet).
Afbeelding

Na een serieuse tegenslag in 't leven de les meegekregen dat je maar één leven hebt en je dromen moet nastreven : mijn eerste tweedehandsbike maar wat voor een fiets, wss de beste die ik ooit zal gehad hebben :
Afbeelding

Dan ging het snel, heel snel en vooral in bergaf en meer trailgericht, met spijt (nog steeds) in het hart de Epic weggedaan om een ander machien samen te stellen, andere stijl maar meer bestand tegen mijn capriolen :) , onder het motto hoe ouder, hoe zotter : de Pyga Onetwenty 650b ! Nog steeds mijn super zomermachien voor buitenland en het zwaardere werk :
Afbeelding

En ergens onderweg samen met broer deze aangeschaft wat ons ook steeds veel rijplezier (en kijklustigen) verschaft :

Afbeelding
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: MTB sinds 1994

Bericht door cowboy peter »

zou er alstublieft iemand diene tandem overkopen voor 9 april, ik heb vernomen dat we anders wel weer eens zouden kunnen afzien. :wink:
Schoon collectie Wouter.
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: MTB sinds 1994

Bericht door Wollie »

Speciaal op het werk de zaterdag vrij genomen :-D :-D
We zullen zien, zoals nen echten zegt : de koers moet eerst nog gereden worden :bounce: :bounce:
We zijn nu alvast bezig met de juiste bandenspanning, alle spaken aan het spannen en ons mentaal aan het prepareren...

en ja, tis een bescheiden collectie volgens de dik 20jaar op een MTB maar o zo leuk mee gereden met allemaal
Plaats reactie