GPX files enduro "wedstrijden"

Voor alles wat met All-mountain / Enduro heeft te maken ..
Plaats reactie
Odan
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: do 13 apr 2017 11:42
Rijdt met: Lapierre zesty 927 ultimate AM

GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door Odan »

zijn er hier mensen die gpx files hebben van de enduro evenementen / wedstrijden hier in belgie ?
Ik bedoel dan zoiets zo gelijk dit :
https://nl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6380412" onclick="window.open(this.href);return false;

mercikes :)
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door Wacky-S »

Let erop dat als je deze gaat narijden je onderweg goed uitkijkt dat je niet over privé of afgesloten stukken gaat. De boetes van tegenwoordig zijn niet mals bij onze Waalse vrienden...
Best ook niet alleen rijden, in sommige zitten serieus technische stukken en liggen op plaatsen waar je weinig tot geen volk tegenkomt.
Jere BE
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 08:42
Rijdt met: Trek Superfly 2013 29er / Stumpjumper Comp 2013 29er

Re: GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door Jere BE »

En als je zo'n dingen na rijdt en toch alle privé stukken doet het wel eens zal kunnen gedaan zijn om in heel die buurt te gaan rijden. Overal wordt er al geklaagd omdat er grote groepen rijdt en ook gewoon mensen op wandelroutes gereden wordt. Denk goed na voor je het verpest voor anderen
Gebruikersavatar
oete
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 05 mei 2010 18:43

Re: GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door oete »

Idd niet aan te raden om na te rijden. Op de wedstrijden vragen ze ook om dit niet te doen.
Ofwel wedstrijd zelf mee rijden ofwel endurando's doen, zo blijft het voor iedereen mogelijk om deze sport te blijven doen.
Al ga ik zeker niet akkoord met de eigenaren en boswachters. Het bos is van iedereen, vind ik.

Deze week tegen gehouden door de boswachter in Remouchamps. Geen boete gehad maar kan wel makkelijk 150 euro zijn moesten we 'betrapt' geweest zijn op verboden stukken. En deze privéstukken en weggetjes zijn bijna nooit aangegeven als verboden. Dus zoek het maar eens uit hé ](*,)
'T groot mes
Mountainbiker
Berichten: 263
Lid geworden op: di 10 apr 2007 08:12
Rijdt met: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Contacteer:

Re: GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door 'T groot mes »

oete schreef:Idd niet aan te raden om na te rijden. Op de wedstrijden vragen ze ook om dit niet te doen.
Ofwel wedstrijd zelf mee rijden ofwel endurando's doen, zo blijft het voor iedereen mogelijk om deze sport te blijven doen.
Al ga ik zeker niet akkoord met de eigenaren en boswachters. Het bos is van iedereen, vind ik.

Deze week tegen gehouden door de boswachter in Remouchamps. Geen boete gehad maar kan wel makkelijk 150 euro zijn moesten we 'betrapt' geweest zijn op verboden stukken. En deze privéstukken en weggetjes zijn bijna nooit aangegeven als verboden. Dus zoek het maar eens uit hé ](*,)
oesje waar ben je ergens tegen gehouden?
Gebruikersavatar
oete
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 05 mei 2010 18:43

Re: GPX files enduro "wedstrijden"

Bericht door oete »

Beneden op de grote weg. We mochten de klim niet op.
Plaats reactie