Mountain of Hell

Voor alles wat met All-mountain / Enduro heeft te maken ..
Wilhelmus
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 15 aug 2009 12:07
Rijdt met: cube race ltd 2008, Rocky Mountain Flatline 2010

Re: Mountain of Hell

Bericht door Wilhelmus »

poebe schreef:Damn, megacool! Welke banden gebruik je om 100km per uur op sneeuw te rijden? Lijkt mij top ervaring. Grote drops? ( Nog niet het ganse filmpje gezien). Ik houd het in mijn achterhoofd voor volgend jaar.............
Ik heb gewoon Magic Marys voor en achter. Kies je beter in functie van de rest v/h parcours. Best een stevige versie pakken ook, ik rijd met super gravitys.

Grote drops zijn er niet direct, je kan rond de meeste sprongen enz. heen rijden. Behalve in de rockgardens bovenaan, als je daar verdwaald geraakt kan je wel opeens een grote drop tegen komen :lol:
Gebruikersavatar
bosse
Mountainbiker
Berichten: 1704
Lid geworden op: do 19 okt 2006 19:43
Rijdt met: vliegt naar beneden
Contacteer:

Re: Mountain of Hell

Bericht door bosse »

Klopt, stevige banden voor all round gebruik.
Specifiek banden kiezen voor de sneeuw is niet aan te raden. Je rijdt maar een kort stuk op de sneeuw in vergelijking met de rest van de track.

Ideaal om de MOH te combineren met de Megavalanche die meestal een week nadien of een week ervoor plaats vindt.

Mijn Qualificatie staat ook ergens op Youtube. Jammer van de val op de gletsjer tijdens de finale. Volgend jaar een nieuwe kans!
freeridewild
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 15 apr 2020 10:14

Re: Mountain of Hell

Bericht door freeridewild »

Verdomme! Waarom moest ik nu naar deze video kijken! Jaloersheid eet me op... :oops: :bounce: :evil:
Plaats reactie