carbon kader herstellen

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

carbon kader herstellen

Bericht door assea »

Beste,

Zondag tijdens de toertocht in Hasselt was mijn pad afgebroken en door de snelheid is dit op mijn carbon kader gekomen en is mijn kader gebarsten.
Omdat mijn fiets nog geen jaar oud is zou ik deze willen laten herstellen, mijn fietsmaker heeft iemand die dit kan herstellen maar ik moet er 4 weken op wachten, volgens mijn fietsmaker zie je er niets meer van als het hersteld is ! Natuurlijk een andere kader was ook een optie maar die vind je niet apart !
Kent er iemand die dit ook doet, want ik zonder mijn wekelijkse ritten word ik gek !
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: carbon kader herstellen

Bericht door TaurineR »

ja, MTB is verslavend!..
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: carbon kader herstellen

Bericht door vani »

Er zijn er veel die herstellingen aanbieden maar veel prutsers tussen ook. Heb een koersframe laten herstellen 2 jaar geleden bij M-level en daar is niets meer aan te zien en overleefde al de kasseiklasiekers nadien. ook 2 jaar garantie op hersteling. was ook iets van een 3 a 4 weken.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: carbon kader herstellen

Bericht door Wacky-S »

Heel tevreden over het werk van carbonreparatie.nl (is wel een eindje rijden, maar perfect te combineren met ritje in Drunen en Dorst :wink: ). Maar zoals je zelf al merkt, de "goei" hebben het meestal redelijk druk. Ik geloof dat ik toen ook een dikke 3 tot 4 weken heb moeten wachten.
dago
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: za 21 aug 2010 22:36
Rijdt met: scoppio 201.1/ ronanda 29er/ beone crd comp

Re: carbon kader herstellen

Bericht door dago »

Chaos carbon in ham. Maar die mens kan u da wel nie op 1 week fiksen want daar is redelijk wat werk aan. 4 weken gaat ge die ook kwijt zijn
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: carbon kader herstellen

Bericht door Dickie »

Vervangfiets?
Plaats reactie