herspuiten frame

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
devel
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 08 mei 2002 02:00
Rijdt met: giant mcm

Bericht door devel »

hoi bikers,
ik heb mij een okazie mcm team frame van giant aangekocht (carbon) en om dat het hier en daar wat lakschade heeft zou ik het graag laten herspuiten wie heeft er een adres waar ik dat kan laten doen regio antwerpen of kan ik het zelf?en hoe moet ik er dan aan beginnen (afschuren of slissen enz....)
alvast bedankt voor elke tip
Gast

Bericht door Gast »

Ik weet dat er daarvoor speciale bedrijven bestaan als je naar cycles emrin belt die zullen je zeker en vast kunnen verderhelpen. 015/71,18,34.
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

er zit veel verschil in. ridley in tessenderlo (naast bio racer) levert kwaliteit!
greetz chuck
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Niet zelf aan beginnen ! Als je een "goede" carrossier kent, die kan je ook verder helpen. Maar dat zijn meestal wel diegenen die ook bezig zijn met tuning van wagens e.d.

Je mag niet vergeten dat een kader van een mtb of fiets redelijk wat "leeft" waardoor het risico op splitsen van de lak groot is als het werk slecht gedaan is.

Succes.
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

lexpres in antwerpen maakt jaarlijks reclame (op zijn voordeur) voor her herspuiten van fietsen.... kwaliteit en prijs?
CRAZY D
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00

Bericht door CRAZY D »

Wil geen anti-reclame maken, maar ik raad L'express af. Al teveel van gehoord en gezien !
Gebruikersavatar
Calvin
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: 29ers

Bericht door Calvin »

Ridley is naar 't schijnt the place to be !!!

Greetz

Calvin
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

al eens gedacht hoe dat je dat gaat doen met de decals? ridley die spuiten alles, ook de letterkes op je bike. enig probleem: de heel kleine letters of streepkes kunnen ze niet. eventueel decals te krijgen bij de leverancier? ik ken ook iemand met een nog geen 2 jaar oude bike, die achter decals vroeg bij specialized. antwoord: dat hebben we niet voor oude bikes. is 2 jaar voor een dure bike oud? iemand een oplossing voor daar aan te geraken?
greetz chuck
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

in houffa bij david meirhaeghe gestaan (de broer en mechanieker van...). werkt bij de ex-prof frank hoste (chessini of zoiets) en beweerde veeeeel beter te zijn dan ridley..
iemand ervaring?
greetz chuck
Gebruikersavatar
Pete Mudracer
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 21 mei 2002 02:00
Rijdt met: Beringen

Bericht door Pete Mudracer »

enig idee van de kostprijs ervan?
Plaats reactie