COBI voor Bosch

Voor de liefhebbers van weinig versnellingen en rijden per twee. Ook voor de in opmars zijnde E-MTB en de Fatbikes kun je hier terecht. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.
Plaats reactie
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

COBI voor Bosch

Bericht door jervanheg »

https://cobi.bike/cobi-for-bosch-ebikes" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand al ervaring mee?
Lijkt een goed alternatief voor de Nyon...
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: COBI voor Bosch

Bericht door triumph_st »

Is destijds opgestart als crowdfunding project.
Ik stapte er toen bijna mee in maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Het project heeft dan om velerlei redenen veel vertraging opgelopen en de launch werd keer op keer en tot grote ergernis van de backers uitgesteld.
Ik heb het niet zo meer gevolgd maar de eerste softwares waren een complete ramp.
Uiteindelijk zijn de backers/kopers door de band niet echt enthousiast en de algemene teneur is dat je uiteindelijk toch beter voor de Nyon gaat.
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: COBI voor Bosch

Bericht door triumph_st »

Maar ik zie nu dat jou Duits, ook geschreven zeer goed is en je de vraag ook op het Duitse (zeer goede trouwens) pedelec forum stelde.
Daar had je met de zoekfunctie al veel te weten gekomen.
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Re: COBI voor Bosch

Bericht door jervanheg »

triumph_st schreef:Maar ik zie nu dat jou Duits, ook geschreven zeer goed is en je de vraag ook op het Duitse (zeer goede trouwens) pedelec forum stelde.
Daar had je met de zoekfunctie al veel te weten gekomen.
Inderdeed, maar heb de fout gemaakt om enkel in het Bosch forum te zoeken.
Intussen dus al van 2 kanten gehoord dat het geen aanrader is. Thx voor de feedback.
(Mijn Duits is "Skipistendeutsch" :-) )
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: COBI voor Bosch

Bericht door triumph_st »

Ik versta het, zowel geschreven als gesproken, maar zelf schrijven is een ramp. Daarom post ik daar in het Engels.
Plaats reactie