Gerolstein: 14 tm 17 juli 2011 --- SUMMER edition

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

clubje schreef:ik ben van zuid-west-vlaanderen, maar ik heb me ingeschreven voor het busje dat vertrekt in Leuven. Ik vraag me wel af waar ik moet parkeren, want van in mijn studententijd weet ik dat parkeren in Leuven een hel is, vooral voor een viertal dagen...iemand tips?
Parking Bodart langs de ring. Tussen de Tiense poort en da Naamse poort. Deze parking is nog gratis, of was dat tot enige tijd geleden tog nog en ik denk dat je hier wel enige dagen kan blijven staan ook.
Gebruikersavatar
Splenter
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 14 jul 2002 02:00
Rijdt met: rocky mountain etsx-70
Contacteer:

Bericht door Splenter »

mtb117 schreef:hebben jullie al een mail gehad voor dat buske? ik heb nog geen mail gehad
hey,

specifieke vertrekinfo ontvangen jullie 2 weken voor afreis. Tegen dan is iedereen ingeschreven en moeten we de kamerverdeling geen 10x aanpassen :wink:

Bikers die meerijden met ons worden inderdaad verwacht op parking Bodart in Leuven. Deze parking is gratis en zit in een vaste patroule-route van de politie.

cheers
mosquito biker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 21:57
Rijdt met: Mosquito

Bericht door mosquito biker »

Net trug van een 5daagse trip met de koersfiets in de vogezen, kan niet wachten om weer te vertrekken! gaan ons daar is goe amuzeren!!
stefan v
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 02 dec 2007 18:31
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Gerolstein Juli 2011

Bericht door stefan v »

Hallo
ik ben erover aan het denken om mij nog in te schrijven. heb vandaag gebeld en kan blijkbaar nog. Zit wel met vraag : doen de meesten dit eigen fiets of gehuurde; en indien eigen fiets hoe zit het met de beveiliging tegen diefstal ter plaatse?
Bedankt
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Re: Gerolstein Juli 2011

Bericht door pédalleur de charme »

stefan v schreef:Hallo
ik ben erover aan het denken om mij nog in te schrijven. heb vandaag gebeld en kan blijkbaar nog. Zit wel met vraag : doen de meesten dit eigen fiets of gehuurde; en indien eigen fiets hoe zit het met de beveiliging tegen diefstal ter plaatse?
Bedankt
Wij gaan met 4 man met onze eigen fiets. In de mail die we kregen stond dat de fietsen in een afgesloten ruimte gaan staan, waar ook niemand anders toegang tot heeft en ik neem voor alle zekerheid nog een goe dik slot mee.
clubje
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: vr 11 jul 2008 13:16
Rijdt met: cube

Bericht door clubje »

Ik dacht dat huren in Gerolstein niet mogelijk was
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

last last last minute nog verlof kunnen pakken.
Ben de boeking nu in orde aan het maken :D
mosquito biker
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 21:57
Rijdt met: Mosquito

Bericht door mosquito biker »

kijk er al naar uit sebiet inpakken en straks wegwezen!
hopelijk valt het weer wa mee.

Tot dezen avond!
-JP-
Mountainbiker
Berichten: 450
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 17:54
Rijdt met: Radon Black Sin 2015/Moozes Boreas 2011

Bericht door -JP- »

Heb me geweldig geamuseerd (en ook wel wat afgezien :D).
Thnkx FT en tot de volgende!!!
pédalleur de charme
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 28 feb 2011 22:46
Rijdt met: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20

Bericht door pédalleur de charme »

Het was echt super. Mooie streek om te biken, veel chance gehad met het weer. Goeie organisatie. lekker eten tijdens de bevoorradingen.
Mooie toerkes gereden. Ook wel de zwaarste die ik tot nu toe gedaan heb (de 3 zwarte toeren gereden, goed voor 200km en ong. 5700hm).De tracks bleken wel altijd iets langer te zijn als op de website stond, maar hiervoor klagen we natuurlijk niet.Goe geamuseerd zowel op als naast de fiets. Moe maar voldaan terug naar huis gegaan. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Tot volgend jaar!
Gesloten