Vervanger ROCKET RON

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Tom045
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 13 nov 2010 00:38
Rijdt met: BMC Fourstroke

Re: Vervanger ROCKET RON

Bericht door Tom045 »

mud devil schreef:heeft specialized geen bandje met wat meer grip zonder over een tractorband te spreken....
S-Works The Captain. Fantastische band en geeft veel vertrouwen! Lage rolweerstand maar agressieve noppen aan de zijkant. Ik gebruik ze als voorband en van achteren de Fast Trak.
Gebruikersavatar
Jeanke6
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 11:52
Rijdt met: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Contacteer:

Re: Vervanger ROCKET RON

Bericht door Jeanke6 »

Ik heb vorig jaar een heel jaar met de Rocket Ron snakeskin gereden. Topband! Kan je op veel lagere druk rijden dan de evo, zonder dat je het gevoel hebt dat de band van de velg gaat vliegen. Wangen zijn gewoon veel steviger. Niet lek gereden, geen scheuren,... Dit blijft gewoon m'n voorband. Achteraan ben ik nog steeds wat op zoek naar de ideale band. Momenteel heb ik daar een renegade 2.3 liggen. Bevalt voorlopig redelijk goed...
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Re: Vervanger ROCKET RON

Bericht door WT6 »

Oud topic, maar de Maxxis Forekaster komt zeker in aanmerking als een stevigere Rocket Ron. Ik heb er alvast heel goede ervaringen mee, ook in modder. Bovendien hoef je niet bevreesd te zijn voor scheurende flanken zoals die ultralichte Ron's.
Plaats reactie