Forumoverzicht Productinfo 29er, de bike met de grote wielen Vervanger ROCKET RON

Vervanger ROCKET RON

De alsmaar meer aan populariteit winnende mountainbike met de grote wielen, de 29'er, heeft vanaf heden haar eigen forumonderdeel. Deel hier opmerkingen, tips en ervaringen.

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht zo 08 dec 2013 16:36
Tom045 Mountainbiker

Mijn bike: BMC Fourstroke

mud devil schreef:
heeft specialized geen bandje met wat meer grip zonder over een tractorband te spreken....

S-Works The Captain. Fantastische band en geeft veel vertrouwen! Lage rolweerstand maar agressieve noppen aan de zijkant. Ik gebruik ze als voorband en van achteren de Fast Trak.

Bericht wo 18 dec 2013 11:39
Jeanke6 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Ik heb vorig jaar een heel jaar met de Rocket Ron snakeskin gereden. Topband! Kan je op veel lagere druk rijden dan de evo, zonder dat je het gevoel hebt dat de band van de velg gaat vliegen. Wangen zijn gewoon veel steviger. Niet lek gereden, geen scheuren,... Dit blijft gewoon m'n voorband. Achteraan ben ik nog steeds wat op zoek naar de ideale band. Momenteel heb ik daar een renegade 2.3 liggen. Bevalt voorlopig redelijk goed...

Bericht do 23 nov 2017 17:05
WT6 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..
Oud topic, maar de Maxxis Forekaster komt zeker in aanmerking als een stevigere Rocket Ron. Ik heb er alvast heel goede ervaringen mee, ook in modder. Bovendien hoef je niet bevreesd te zijn voor scheurende flanken zoals die ultralichte Ron's.

Vorige

Keer terug naar 29er, de bike met de grote wielen