opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

ik kan normaal ook als ik pa niet helpen
Gebruikersavatar
Roel K
Mountainbiker
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 17:30

Bericht door Roel K »

Ik ben net ook eens deze richting uitgereden. Ben vanuit Gruitroderbos richting Opitter gereden tot bij de pollismolen en dan achter het voetbalveld, zo naar Waterloos, Opoeteren, Rotem.
Ik heb er enkele knappe, duidelijk vers gemaakte "doorsteekjes" aangedaan. Ik dacht dat ik je wel ergens zou treffen met dit mooi weer maar heb niemand gezien.

Knap gedaan! Keep up te good work :wink:
Gebruikersavatar
MX DUDE
Mountainbiker
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 02 jan 2008 20:24

Bericht door MX DUDE »

Ik ben er rond een uur of 6 deze avond gepasseerd en ben er Glimburger tegengekomen,moet zeggen dat hij er serieus veel gewerkt heeft =D>
Zijn wel veel paadjes bijgekomen daar,ga er zeker vaker passeren nu!!!
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

saiko schreef:ik kan normaal ook als ik pa niet helpen
Jij ook kan, wij zul afspreek want kris meewil ook, u weet nog iets laat
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Vanmiddag rond half 3 zijn we in Opitter en komen we uw werk eens bewonderen.
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Mooi werk! Doe zo verder ! :-D
Gebruikersavatar
glimburger
Mountainbiker
Berichten: 547
Lid geworden op: wo 02 jun 2010 06:11
Rijdt met: Specialized T.LEVO expert
Contacteer:

Bericht door glimburger »

Ik heb- zoals jullie aangegeven hebben tijdens jullie test- in die middelste slalomafdaling ook de mogelijkheid gemaakt om bijna recht op recht (dus full petrol) naar beneden te scheuren zonder de remmende bochten. Misschien dat ik morgen voldoende klaar zicht heb om het zelf een aantal keren te proberen.

De enige "missing link" aan die grindkuilzijde is nu nog een doorsteek naar de bovenkant van de grindkuil waar er dan aansluiting is naar de velden van Waterloos. Die doorsteek kan er gemaakt worden maar is me echt te geaccitenteerd met omgevallen bomen om in mijn eentje af te werken. Dat ga ik misschien ns alternatief bekijken met wat lusjes errond.

Aan de kant aan het voetbalterrein moet nog een doorsteek naar de dwarsweg gemaakt worden om dan nadien alle korte stukjes mooi met elkaar te kunnen lussen zonder te veel dreven te moeten herhalen.

Nog even werk dus hopelijk nog beetje goed weer komende weken...
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

Keep up the good work !
der jan
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 20:32
Rijdt met: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Bericht door der jan »

ben er geweest vandaag knap knap alleen jammer begon te regenen en ben ik maar richting polismolen gereden en zo na huis morgen paseer ik er normaal weer maar maak dan gewoon ene grote tour, maaar maandag denk ik dak is echt alleen daar ga rondcruisen maar wat ik al gezien heb vandaag was echt wel =D>
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

gisteren ook nog eens achter het voetbalplein gaan kijken, het is daar gewoon ne wirwar van mooi paadjes geworden 8) bijna één uur rondjes gereden. heb jij die allemaal zuiver gemaakt en aangelegd glimburger? viel op dat ze op plaatsen met oude rotte bomen aan de kant gemaakt waren.
Plaats reactie