Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door Sankaman »

Bikers

ik heb wel enkele GPX files van die kanten , ik woon zelf in kapellen en rijd daar soms wel.
op zondag vertrekken wij voor een vaste toer te rijden die kanten OF er moest een TT in de buurt zijn

ik lees het wel bij interesse (PB mag ook)

grtz Tom
iris_saxo
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 16:06
Rijdt met: Giant MTB

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door iris_saxo »

Sankaman schreef:Bikers

ik heb wel enkele GPX files van die kanten , ik woon zelf in kapellen en rijd daar soms wel.
op zondag vertrekken wij voor een vaste toer te rijden die kanten OF er moest een TT in de buurt zijn

ik lees het wel bij interesse (PB mag ook)

grtz Tom
Hallo Tom,
ik ben op zoek naar een aantal mountainbike routes tussen Ekeren en Zandvliet.
Ik las dat jij een aantal gpx files hebt? Zou ik die eens kunnen bekijken?
Ik weet dat in de omgeving van de Ruige Heide leuke paadjes zijn, maar ik ken daar totaal mijn weg niet en ben bang dat ik daar verloren ga rijden.
grt Iris
iris_saxo
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 16:06
Rijdt met: Giant MTB

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door iris_saxo »

yvesw schreef:wij noemen dit de "fluo route", dus gele fluo pijlen.
prachtige route, ongeveer 18 km, het is wel opletten, sommige pijlen zijn wel moeilijk te vinden
vandaag nog gereden :
https://connect.garmin.com/modern/activity/945368501" onclick="window.open(this.href);return false;
als iemand deze eens met mij wil rijden kan je altijd pb sturen.
Kan ik deze op een of andere manier downloaden?
Ik wil die wel eens rijden
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door Sankaman »

morgen om 14.30u zijn ze afgesproken aan het ravenhof om daar te vertrekken met de MTB ...


grtz Tom
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door Bever »

Aanstaande donderdag vertrekken we voor een tochtje Berendrecht, ossendrecht, zoomse heide. Prachtige route door prachtige natuur!
Dennis van fietsenwinkel Bikeaholic en ik van de papegaai bike team zouden rond 10u afspreken. Hou zeker de facebookpagina van de papegaai bike team of bikeaholic cycle friends in het oog. Indien interesse laat dan maar iets weten.

PS http://www.cracra.be" onclick="window.open(this.href);return false; de website die vroeger van de papegaai bike team was is reeds lange tijd offline en door een firma in gebruik genomen.
Gebruikersavatar
weetabix
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 18 okt 2010 20:16
Rijdt met: Ene met dikke banden

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door weetabix »

Bever schreef:Aanstaande donderdag vertrekken we voor een tochtje Berendrecht, ossendrecht, zoomse heide. Prachtige route door prachtige natuur!
Dennis van fietsenwinkel Bikeaholic en ik van de papegaai bike team zouden rond 10u afspreken. Hou zeker de facebookpagina van de papegaai bike team of bikeaholic cycle friends in het oog. Indien interesse laat dan maar iets weten.

PS http://www.cracra.be" onclick="window.open(this.href);return false; de website die vroeger van de papegaai bike team was is reeds lange tijd offline en door een firma in gebruik genomen.
Waar vertrekken jullie?
Gebruikersavatar
Bever
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 00:15
Rijdt met: Cube stereo120 HPA SL
Contacteer:

Re: Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Bericht door Bever »

weetabix schreef:
Bever schreef:Aanstaande donderdag vertrekken we voor een tochtje Berendrecht, ossendrecht, zoomse heide. Prachtige route door prachtige natuur!
Dennis van fietsenwinkel Bikeaholic en ik van de papegaai bike team zouden rond 10u afspreken. Hou zeker de facebookpagina van de papegaai bike team of bikeaholic cycle friends in het oog. Indien interesse laat dan maar iets weten.

PS http://www.cracra.be" onclick="window.open(this.href);return false; de website die vroeger van de papegaai bike team was is reeds lange tijd offline en door een firma in gebruik genomen.
Waar vertrekken jullie?

Ik zelf vertrek vanuit Kapellen en Dennis vertrekt van winkel Bikeaholic in Stabroek. Wij hebben om 10 u afgesproken in Berendrecht aan waar vroeger de watertoren stond (baseball terrein)
Plaats reactie