Beginneling uit Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
danny1
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 09:24
Rijdt met: MERIDA TFS XT edition

Beginneling uit Hasselt

Bericht door danny1 »

Gestopt met roken en nu een fietske gekocht met al het nodige er bij om de bijkomende kilo’s er af te fietsen.
Zoek daarom langs deze weg iemand die ook een beginneling is om zaterdag voormiddag een toerke te doen van min 30 km. Ben 40 jaar en ben van Hasselt. Zou tof zijn om iemand te leren kennen van de streek om regelmatig te gaan fietsen.
Groetjes Danny
speedygonzales
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 19 okt 2005 18:39
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door speedygonzales »

dany,

ben 24 en ook sinds een maand begonnen met biken om gelijkaardige reden dan jij :-D
Kwa niveau ben ik momenteel in staat TT'kes van 40 à 45 km af te haspelen aan een gemiddelde van een goede 20 km/h.
Indien interesse wil ik best een keer een toerke gaan maken in de omgeving van Hasselt. Ben zelf van Herk-de-Stad.
Laat maar iets weten.
dehulk
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 14 okt 2004 13:25

Bericht door dehulk »

Hallo ik ben een jaartje bezig en woon nu in Hasselt ..Heilig Hartwijk ..altijd zin in een tochtje
speedygonzales
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 19 okt 2005 18:39
Rijdt met: Cube LTD Team

Bericht door speedygonzales »

wil gerust een keer afspreken op een zaterdagvoormiddag.
Ben wel niet bepaald ne prof maar kan toch een redelijk tempo rijden.
Weet je daar ergens leuke parcours?
Gebruikersavatar
G<<rT
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 09 aug 2005 14:45
Rijdt met: Cube Ltd CC '05

Bericht door G<<rT »

dehulk schreef:Hallo ik ben een jaartje bezig en woon nu in Hasselt ..Heilig Hartwijk ..altijd zin in een tochtje
Heilig Hartwijk? och :-D van waar ergens juist. Ik van het HHplein
dehulk
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: do 14 okt 2004 13:25

Bericht door dehulk »

ik ook :-) de palmstraat ..maar mijn fiets staat te genk wegens geen garage :-)
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

he speedygonzales ik heb een prive bericht gestuurt. want ik heb nog geen op antwoordt gekregen
Gebruikersavatar
danny1
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 09:24
Rijdt met: MERIDA TFS XT edition

Bericht door danny1 »

Hey allemaal zou fijn zijn om samen eens een tochtje te maken.
Als het weer het toe laat :-? ga ik zondag naar zonhoven om er die rit te rijden :bounce: .
Als er iemand zin heeft laat je maar iets weten. Je kan me altijd toevoegen op msn als je dat wil.
Groetjes Danny
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

danny1 schreef:Hey allemaal zou fijn zijn om samen eens een tochtje te maken.
Als het weer het toe laat :-? ga ik zondag naar zonhoven om er die rit te rijden :bounce: .
Als er iemand zin heeft laat je maar iets weten. Je kan me altijd toevoegen op msn als je dat wil.
Groetjes Danny
Ik woon ook in Hasselt (Kiewit). Als mijn fiets hersteld is (nieuwe achterwiel + banden) kan ik volgende week of de week erna een training doen (bv. Kiewit -> Bokrijk -> Teut Zonhoven -> terril Winterslag -> Kiewit).

Zijn er mensen geinteresseerd om deze training gezamelijk af te leggen volgend weekend? In het weekend van zondag de 11de december of het weekend daarop (zondag 18 december)?
Gebruikersavatar
jon snow
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 07 apr 2005 15:02
Rijdt met: s-works '08

Bericht door jon snow »

Danny & Jan, ik heb wel zin om mee te rijden. Beide zondagen zijn mogelijk voor mij. Laat maar iets weten...
Plaats reactie