beginnende bikepartner gezocht-Geraardsbergen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gast

beginnende bikepartner gezocht-Geraardsbergen

Bericht door Gast »

Ben dus op zoek naar bikepartner(M/V,en liefst niet te ver uit de buurt van Geraardsbergen)voor wekelijkse tochtjes te maken op zondagmorgend,hetzij deelnemen aan toertochten en/of zelf gekozen routes.Ikzelf ben van Geraardsbergen en 28j(M).

Groeten
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

Ik ben ook van geraardsbergen. Ik rijd regelmatig 't parcour van Geraardsbergen en neem als extra een aantal rondjes op de zwarte route. Op zondag rijd ik vaak mee met een club uit Roosdaal (kattemboys). Voornamelijk rijden zij momenteel met de koersfiets, maar half september springen zij terug over naar mountainbike. We zoeken dan toertochten uit de streek op.

Ikzelf blijf het hele jaar met de mtb rijden. Ook in de week.
Laat maar iets weten wanneer je zin hebt om te rijden. Zondag is er -dacht ik- niet echt een TT in de buurt. Waarschijnlijk kan ik wel rijden. Hangt af van werk (ben zaterdagnacht beschikbaar vandaar...)

Ik neem af en toe ook wel deel aan TT's uit andere regio's...dus mischien voor zondag.

Greetz
Plaats reactie