op zoek naar club

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D@vy
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 05 jul 2004 14:59
Rijdt met: Scott Spark 30

op zoek naar club

Bericht door D@vy »

Ga normaal met ne maat van mij mtb'n, maar den deze laat het tegenwoordig nogal regelmatig afweten....

En alleen fietsen is het toch ook niet he! Zeker niet als je ook al eens een een TT van 60+ km's rijdt of graag eens naar de Ardennen trekt...

Ben daarom op zoek naar een mtb-club van, of in de buurt van Lummen, Hasselt, Diest, of... die nog leden aanvaardt.
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Bericht door anton »

hoi ik geert uit herk-de-stad. ik weet dat je mtb club zoek.maar ik ga meestal zondag naar een tt in limburg of vlaamsbrandt tot brussel of de kempen .maar zondag rij ik alleen en zaterdag rij ik met mijn maat.ik zoek ook iemand zondag op tt mee te rijden , en af en toe naar de ardennen gaan dat gaat ook. mijn gemiddelsnelheid is 20 a21 km. je laat maar iets weten als je niemand vind
Xa4 LTD5
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 12 jun 2005 21:02
Rijdt met: Cube Ltd 5 2005

Bericht door Xa4 LTD5 »

Hallo curiOuS en ENOMINE, ik ben van Hasselt en na een te lange stop het mountainbiken eindelijk terug aan het hervatten. Mochten jullie zin hebben in een rit...
Gebruikersavatar
beire00
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 23 mei 2005 10:52
Rijdt met: Cube attention XT - Reba Team

Bericht door beire00 »

Hey folks,ben 24 en ik zoek ook een club in de omstreken van vilvoorde.(effe ander zijn topic pikken :-D ) Zou op lange termijn wedstrijdje willen meedoen en gewoon amuzeren met de andere bike fanaten.Heb al een minimum van conditie opgebouwd.(wekelijks -+125km biken en ongeveer 20km lopen) Greetz beire
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Vandaag gelezen in O2bikers:
MTB WTC Zonhoven zoekt bikers en wielertoeristen, gratis fietskledij, tel. 0478/40 06 25
Gebruikersavatar
Spyder
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 02 mei 2005 10:02

Bericht door Spyder »

zijn meer 40+'ers
Plaats reactie