IJSLAND in AUGUSTUS

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
sporanox
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 00:05
Rijdt met: Santa Cruz Heckler

IJSLAND in AUGUSTUS

Bericht door sporanox »

Hoi, ik ben m'n maatje voorlopig kwijt (revalidatie van 6 maand na een knieoperatie)daarom zoek ik een vervanger voor een geplande reis naar IJsland.
Vorig jaar ATB-trekking door IJsland-incl. het hoogland.Ongelooflijk !!!!
Dus dit jaar besluiten we terug te gaan, dit keer deels gemotoriseerd: met een aangepaste 4x4 als uitvalsbasis ondernemen we dagtochten (evt. zelfs te voet)gespreid over het halve eiland .Nu dus roet in't eten tenzij ik een nieuwe gezel vind ...
Geen schrik van het weer of het BUDGET;dat valt nogal mee!! Icelandair heeft nu een promotie gestart met tickets aan 225 euro!! We hebben vorig jaar ook geleerd hoe en waar we best inkopen doen en zelfs hoe we slecht weer kunnen ontlopen!
Wanneer? eerst drie weken van augustus.
WIE?Wellicht iemand die al verder is geweest dan Blankenberge en meer doet met z'n fiets dan brood gaan halen maar prestatiegerichte typen halen het niet bij natuurliefhebbers!!!De "klik"moet er volgens mij zijn voor je aan een reis van drie weken begint.
Ietwat nieuwsgierig geworden?ACT!
Dit is een buitenkans want voor dit budget kan het normaal gezien hoegenaamd niet!
Stefan
sporanox
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 00:05
Rijdt met: Santa Cruz Heckler

Bericht door sporanox »

ok mensen schluss damit ik ga dit jaar naar de beekse bergen.
Plaats reactie