Bikepacking maatje

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
terunky
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 dec 2016 09:21

Bikepacking maatje

Bericht door terunky »

Zelf al een aantal bikepacking avonturen overleefd. Alleen is maar alleen, dus zoek ik een bikepacking maatje. Wie o wie is er net zo gek op kamperen en fietsen als ik? Neem al je zooi mee op de bike en ga de wildernis in :P volledig zelf support, dus eten, drinken, tentjes, warme kleding op de bike mee. En een x aantal dagen/weken weg. Ik heb nog geen plannen voor zomer 2018, maar er staan wel wat dingen op mijn lijstje oa ardennen, vogezen, luxemburg, oostenrijk, zweden, noorwegen, polen....

Mocht je interesse hebben, en nieuw zijn in de bikepacking wereld. Bikepacking kan met elke bike, zonder jezelf helemaal af te laden met kilo's baggage waardoor je de bocht niet meer door komt. Ik heb er zelfs all mountain mee gereden in zwitserland met succes.

De bikepacking wereld is klein, hopelijk kom ik liefhebbers tegen die met mij op avontuur willen. Mocht je zelf plannen hebben, ik sta open voor bijna elke uitdaging :P

Afbeelding
Lucién
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 dec 2017 15:13
Rijdt met: Scott spark rc 900 ultimate

Re: Bikepacking maatje

Bericht door Lucién »

Hallo,
Ik ben geïnteresseerd. Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik fiets graag met mijn mtb en ik hou van de natuur.
Hebt u al iemand gevonden ?
Gebruikersavatar
Kezzemil
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 07 jul 2008 10:39
Rijdt met: TREK 6700 met 48T Crankstel

Re: Bikepacking maatje

Bericht door Kezzemil »

Hoi,
Mij interesseert dit ook enorm.
Ik heb al 2 weekends met een organisatie gefietst met gps-tracks en zou nu graag zelf op pad gaan.
Tracks uitstippelen via de computer is geen probleem.
Ik ben nu de mogelijkheden aan het bekijken om zelf zakken te maken om mijn spullen aan de fiets te kunnen bevestigen.
Om te beginnen zou ik een weekendje in de ardennen willen proberen.

Van welke regio zijn jullie ?
Hebben jullie al concrete plannen ?
Lucién
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 dec 2017 15:13
Rijdt met: Scott spark rc 900 ultimate

Re: Bikepacking maatje

Bericht door Lucién »

Neen, nog geen plannen, maar dat kan rap veranderen.
Ik ben afkomstig van hartje West-Vlaanderen.
terunky
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 18 dec 2016 09:21

Re: Bikepacking maatje

Bericht door terunky »

hi kezzemil,

Nee nog geen plannen. Ik kom uit de provincie zeeland (NL) ik stippel ook altijd zelf de tracks uit. Ardennen wil ik ook nog een paar dagen uitproberen. Zelf je spullen maken is wel het mooiste. Met een beetje creativiteit kom je en heel eind. Ik heb bikepacking tassen bekeken maar ik vond ze te veel rammelen/bewegen. Met mijn zelfbouw beslist geen last van.
pytr78
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 jun 2018 23:50

Re: Bikepacking maatje

Bericht door pytr78 »

hi iedereen,

ik heb ook wel zin om hiermee te starten
zijn er al plannen gemaakt?
er is een mooie route in belgie te vinden die ik eerst wel eens zou willen doen om te starten
http://www.bikepacking.com/routes/cycli ... -ardennes/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pieter (Gent)
Rik DC
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 18 mei 2019 09:00

Re: Bikepacking maatje

Bericht door Rik DC »

Hallo,

Ik wil graag in augustus een 5daagse bikepacking trip doen in ijsland en ben ook nog op zoek naar mensen om mee samen te rijden.
Heb je interesse? Groeten, Rik

ps zie ook de topic die ik gestart ben op dit forum.
Plaats reactie