E-bikers regio Gingelom

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Code-Zero
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 24 jul 2017 10:27
Rijdt met: Giant Dirt E plus 2

E-bikers regio Gingelom

Bericht door Code-Zero »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar e-bike maatjes die het zien zitten om op zaterdag of zondag af en toe een rit te gaan maken (moet ook een beetje rekening houden met vrouw en kind :-) ). Kunnen vaste tochten zijn of ook toertochten. Ik moet dit momenteel alleen afwerken en dan is de fun er een beetje af. Ik zelf heb een beginners niveau dus de echte zware dingen zijn nog niet aan mij besteed :-) . Natuurlijk mogen bikers die niet in bezit zijn van een e-bike ook reageren. Als ik meedoe aan tt doe ik meestal een tocht van rond de 40 km.

Ik bijna 37 en ik rij op een e-mtb omdat ik veel last heb van mijn knieën en nu kan ik terug genieten van een tocht zonder al te veel pijn te leiden.

grtjes
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 469
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: E-bikers regio Gingelom

Bericht door janssis werner »

Hallo. Wij zijn een groepje mtb rond mielen boven aalst. Wij rijden wel niet met de E bike maar zondag zijn er twee dames mee geweest met de E bike en dat gaat. Wij rijden vooral in eigen streek of trekken erop uit met de GPS dat is veel leuker dan een tt. Je kunt altijd eens kijken op strava onder mijne naam wat voor ritten dat wij rijden. Al deze ritten zijn rond 80% onverhard en gaan alle kanten uit . Je ziet maar of dit iets is voor u. Bij de mannen van Sint truien daar rijden er veel met de E bike maar zijn al oudere mannen maar ook een leuke bende.

Grtjs Werner.
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Re: E-bikers regio Gingelom

Bericht door pukkie89 »

Check effe Turbo Levo specialized groep op Facebook.

Wij doen ook regelmatig toertochten

Alle e-Bikes welkom
Plaats reactie