MTB SALOU (Spanje) tijdens bouwverlof

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
assea
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: di 09 aug 2016 21:11
Rijdt met: Cannondale F29 - carbon 4

MTB SALOU (Spanje) tijdens bouwverlof

Bericht door assea »

Van 12 juli 2017 tot en met 3 augustus verblijf ik op mijn jaarlijkse vakantie in SALOU, ik ga hier alle jaren op vakantie, het is er top, maar wat ik andere jaren nog niet gedaan heb ga ik dit jaar doen en dat is er ter plaatse MTB, ik heb op you tube tal van mooie filmpjes gezien, ben er zelfs met iemand mee in contact gekomen die er vorig jaar ook was en in SALOU prachtige tracks gereden heeft, deze persoon zijn tracks heb ik gekregen voor op de GPS, mooie hoogtemeters en prachtige afdalingen!

Als er iemand tijdens deze periode ook naar Salou op vakantie gaat dan kunnen we misschien eens afspreken om samen de tracks te rijden, ik ga in ieder geval ze rijden, ik kijk er al naar uit, ik ben wel al een gevorderde MTB en doe wekelijks de grootste TT afstand die er aan te bieden is ! Natuurlijk pas ik mij aan of ik wil ook afzien met nog betere betere mtb dan mij , ik ben er klaar voor !
Plaats reactie