Mountainbike club regio Evergem/ gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Mountainbike club regio Evergem/ gent

Bericht door edi »

Hi,

Ik ben lid van gewone wielertoeristenclub en die rijden traditioneel in winter de vtt tochten. Nu rijden die ook enkel op zaterdag. Sinds januari moet ik op zaterdag werken. En ik rij sinds twee jaar liever ook de marathons in de zomer.
Dus club die veel toertochten rijdt op zondag zowel in winter als zomer. In de winter rijd ik er met de fiets heen en terug naartoe, in de zomer voorkeur om meer hoogtemeters en andere oorden te verkennen in be.
Ben zelf vrouw maar kan stevig tempo rijden en heb zin om af en toe wat competitieve marathons te doen.
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: Mountainbike club regio Evergem/ gent

Bericht door Herder Alex² »

Als je een échte MTB club in het Gentse zoekt, kijk dan eens bij MTB Gent. Ze werken via Facebook.
Er zitten daar een redelijk aantal vrouwen bij met evengrote ambities als jij, me lijkt :-D
Ik ben ook van Evergem en zit bij De Herders, maar wij rijden/trainen dikwijls samen met MTB Gent.
We zijn één MTB-familie hé :wink:
Trainen doen ze op woensdagavond, veelal startend aan Topsporthal, Blaarmeersen.
Succes!
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: Mountainbike club regio Evergem/ gent

Bericht door edi »

Bedoel je MTB the Hill Gent?
Is meestal op donderdag. Nu nog even niet haalbaar wegens woon werk vanaf februari dicht bij nieuw werk. Zal dan eens gaan kijken.
Zie bij hun wel geen tochten op zondag.
Plaats reactie