MTB Marathon Team / Club / Groep

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dylandamsma
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 nov 2016 17:46

MTB Marathon Team / Club / Groep

Bericht door dylandamsma »

Hi,

Ik ben opzoek naar wat bike partners, maar voornamelijk om Marathon wedstrijden te rijden die vallen onder competities zoals bijvoorbeeld de SforZ Marathon Cup (http://www.mtbmarathoncup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)

Voorheen bij het Marathon team van de Noordbikers (NL) gereden maar een flinke tijd uit de roulatie geweest i.v.m. werken/wonen in Maleisië. Nog niet zo lang geleden in België komen wonen en ben van plan om in 2017 weer deel te nemen aan MTB marathons in Regio België/Duitsland/Frankrijk.

Graag doe ik mee met een Marathon competitie zoals de MTB Marathon cup samen met een team en reis ik met wat gezelschap. Gezien ik nog geen enkele biker in België ken, zoek ik wat gezelschap via dit Forum :bounce:

Ikzelf kom uit regio Leuven/Heverlee, ben 22 jaar en heb voorheen (15-18 jaar) verscheidene marathons gereden. Nu sinds kort weer begonnen met trainen onder begeleiding van Maarten Gybels.

Ik hoor graag of iemand zin heeft om een team te vormen, mij op te nemen in een team of gewoon simpelweg samen eens te biken en af te reizen naar marathons.

Misschien wat gekke vragen, maar gezien ik niet zo snel zie hoe ik andere Marathon MTBers ga vinden in deze regio, toch maar zo. ;)
Gebruikersavatar
dylandamsma
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 nov 2016 17:46

Re: MTB Marathon Team / Club / Groep

Bericht door dylandamsma »

Ondertussen een groepje bikers gevonden uit regio groot-Leuven! Topic kan dus gesloten worden.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: MTB Marathon Team / Club / Groep

Bericht door Reflex »

Het is in de Benelux zeer moeilijk om als niet topper een degelijk team te vinden voor mtb marathons. De meeste teams richten zich puur op XC of op de jeugd/jonge talenten of op echte toppers. Teams met gedreven wedstrijdrijders met nog wat begeleiding zoals je op de weg ziet zul je niet zo snel vinden jammer genoeg.
Gebruikersavatar
dylandamsma
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 03 nov 2016 17:46

Re: MTB Marathon Team / Club / Groep

Bericht door dylandamsma »

Reflex schreef:Het is in de Benelux zeer moeilijk om als niet topper een degelijk team te vinden voor mtb marathons. De meeste teams richten zich puur op XC of op de jeugd/jonge talenten of op echte toppers. Teams met gedreven wedstrijdrijders met nog wat begeleiding zoals je op de weg ziet zul je niet zo snel vinden jammer genoeg.
Gelukkig in omgeving groot Leuven wat bikers mogen ontmoeten die op zowel recreatief niveau als op wedstrijdniveau marathons en meerdaagse wedstrijden rijden in binnen- en buitenland. Ideaal gezien ik zelf uit Heverlee kom. Heb dus gevonden waar ik naar opzoek was. Het hoeft van mij niet zo zeer een professioneel team te zijn, op dat niveau ben ik momenteel helemaal niet, maar gewoon wat gezelschap en wat mensen om tochten mee te rijden is al super. :bounce:
Plaats reactie