Partner Maarkedal/Oudenaarde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Craved
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016 11:00
Rijdt met: Specialized Levo Comp 2019

Partner Maarkedal/Oudenaarde

Bericht door Craved »

Als beginnend mountainbiker wil ik natuurlijk de mooie baantjes en plaatsen gaan verkennen in mijn streek . Daarom zoek ik iemand die mooie parcours kent of gewoon staan heeft op GPX in Maarkedal/Oudenaarde . Of natuurlijk gewoon samen eens op pad te gaan !
Gebruikersavatar
Andy_LA
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 13 jan 2005 11:51
Rijdt met: Specialized Chisel Expert

Re: Partner Maarkedal/Oudenaarde

Bericht door Andy_LA »

Dag Craved,

ik weet niet of je vraag nog actueel is... maar ik ben ook van regio Oudenaarde, en een regelmatig fietser/mountainbiker.

Niks liever dan met de fiets/bike mijn of andere streken verkennen. Ik ken de baantjes en paadjes van de Vl. Ardennen vrij goed, zonder te beweren dat de streek voor mij geen geheimen meer heeft.

Mijn technisch niveau: behoorlijk maar niet uitmuntend :-)

Laat maar weten als je eens een tochtje wil maken!
Gebruikersavatar
Craved
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 22 mei 2016 11:00
Rijdt met: Specialized Levo Comp 2019

Re: Partner Maarkedal/Oudenaarde

Bericht door Craved »

Aha , super !

Meestal ga ik fietsen op dinsdag/donderdag avond en zaterdag of zondag ochtend .
Soms gaat er al eens een makker mee die nu ook een MTB gekocht heeft , maar ik ken enkel Oudenaarde/Maarkedal goed qua MTB paadjes . Mss kan jij mij eens andere deelgemeentes leren kennen ?
Gebruikersavatar
Andy_LA
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 13 jan 2005 11:51
Rijdt met: Specialized Chisel Expert

Re: Partner Maarkedal/Oudenaarde

Bericht door Andy_LA »

Ronse, Kluisbergen, Zwalm, Wortegem-Petegem, ... ken ik ook wel enigszins.

Mits samenleggen van kennis moeten we wel tot een schoon parcours kunnen komen! :-D

Ik zal anders eerstdaags mijn agenda der eens bij nemen en je een pb sturen. Of doe gerust omgekeerd hetzelfde. De vakantie komt er wel aan, maar met nog wat feestdagen int verschiet moet het wel lukken zeker?
Plaats reactie