MTB Club [Zaventem]

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
schets
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 05 feb 2004 23:12

Bericht door schets »

ik denk da ik daar ook is wa meer ga komen vandaar kan je gemakkelijk richting bertem gaan he of kortenberg bos strak na het werk vertrek nog is naar daar
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

schets schreef:weet er iemand of ge in steerbeek achter het kerkhof in da bos moogt bike .
"da bos" staat beter bekend als "Huntsman bos", dat is het stuk bos langs de E40 en dan iets verder binnen die omheining. Vroeger stonden er aan die omheining nog van die draaipoortjes om enkel wandelaars door te laten, maar die zijn er niet meer dus ik neem aan dat je daar mag biken. Zolang je de eventuele wandelaars niet ambeteert zal er daar zeker niemand problemen mee hebben.
Als je ietwat verder gaat richting Moorsel via het waterbekken kom je in een ander stuk bos, en dat is wel privé. Op zich is dat geen probleem, want de mooiste tracks liggen daar toch aan de rand van het bos en daar mag je dan weer wel komen (track omhoog tot aan het voetbalplein van FC Moorsel en dan richting Vrebos).

XVM
HelLios
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 10 dec 2002 20:03
Rijdt met: Scott Pro Racing 2003

Bericht door HelLios »

Ja, wat leuk is om juist links van die holle weg richting voetbalveld te rijden en dan op een van de vele plaatsen de holle weg in te rijden..
Het is steil maar doenbaar ;)

Helemaal boven kan je ook naar links waar dan een bos is met allerlei jumps enzo..
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

HelLios schreef:Ja, wat leuk is om juist links van die holle weg richting voetbalveld te rijden en dan op een van de vele plaatsen de holle weg in te rijden..
Het is steil maar doenbaar ;)
Dus jij rijdt links van de holle weg en duikt dan naar rechts de holle weg in??? Man, man... laat mij er aan denken dat ik nooit met jou samen ga biken of ik wordt waarschijnlijk depressief van mijn technische onkunde :wink:
HelLios schreef: Helemaal boven kan je ook naar links waar dan een bos is met allerlei jumps enzo..
Yep, zeer de moeite... alhoewel het eigenlijk wel privé is.... maar :-$
Gebruikersavatar
Sorki
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 11:07
Rijdt met: Gary Fisher Marlin
Contacteer:

Bericht door Sorki »

jls schreef:
Sorki schreef:Ik ben van zaventem maar heb nog niet echt een leuke route gevonden...
er zijn er nochthans... rijd bv eens de TT van de mannen van de douane van de luchthaven, niet slecht voor wat er uit de streek te halen valt. Versie van de laatste jaren gaat richting everberg en omgeving, k wil maar zeggen bergop bergaf.
Versie van de jaren daarvoor was echt een tour rond de luchthaven, nogal vlak...

meestal ergens 2e helft van maart
mm tnx voor de tip :)
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

zondag 6 maart kan je starten in Sterrebeek: wij rijden richting Zoniënwoud voor een tocht van 25, 45, 60 of zelfs 80km (de 80km gaat via Overijse, Huldenberg, Leefdaal,...)

8)
Gebruikersavatar
Cougar
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: za 22 mei 2004 12:13
Rijdt met: Giant Rincon FS Magura HS33

Bericht door Cougar »

in da huntsman bos komt soms de nationale veldrijders ploeg trainer alsk mij niet vergis
jls
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 30 jun 2004 11:12

Bericht door jls »

Cougar schreef:in da huntsman bos komt soms de nationale veldrijders ploeg trainer alsk mij niet vergis
doen ze ook in het prinsenbos in kortenberg. daar ligt een ferm rondje, ongeveer 3 km, voor wie ne keer stevig interval wil trainen. Best wel de moeite!

heb daar (zeker 5 jaar geleden) eens achter wellens en co (de junioren van toen?) gereden die toen getraind werden door De Vlaeminck. Voor een van de twee was dat toen a bloc, voor de andere hoogstens interval, misschien zelfs gewoon duur :lol:
Gebruikersavatar
Sorki
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 11:07
Rijdt met: Gary Fisher Marlin
Contacteer:

Bericht door Sorki »

jls schreef:
Cougar schreef:in da huntsman bos komt soms de nationale veldrijders ploeg trainer alsk mij niet vergis
doen ze ook in het prinsenbos in kortenberg. daar ligt een ferm rondje, ongeveer 3 km, voor wie ne keer stevig interval wil trainen. Best wel de moeite!

heb daar (zeker 5 jaar geleden) eens achter wellens en co (de junioren van toen?) gereden die toen getraind werden door De Vlaeminck. Voor een van de twee was dat toen a bloc, voor de andere hoogstens interval, misschien zelfs gewoon duur :lol:
waar is da boske?
Gebruikersavatar
schets
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 05 feb 2004 23:12

Bericht door schets »

achter de sporthal van kortenberg
Plaats reactie