MTB Club [Zaventem]

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Sorki
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 11:07
Rijdt met: Gary Fisher Marlin
Contacteer:

Bericht door Sorki »

k'ben zaterdag een eenzame mtb'er tegen gekomen die vriendelijk goeiedag zei. Het was aan een veldwegske in kortenberg dichtbij een spoorwegbrugske & het azielcentrum in sterrebeek :) iemand van het forum?
Gebruikersavatar
el duderino
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 02 feb 2005 14:04
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr

Bericht door el duderino »

hey allemaal, ik ben van Kampenhout en ksta er versteld van hoeveel info er hier uit da forum te halen valt

hopelijk mag ik morge men fietske gaan halen, en kan ik binnekort is mee aanpikken met ulle

van in de veldwegskes bij ons kunt ge goe aansluiten op het bloso domein in Hofstade en daar een paar toeren bijvlammen om dan zo terug te keren

greetz
Gebruikersavatar
jandewilder
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 20 apr 2005 17:22
Rijdt met: Cannondale Caffeïne F2

samen biken?

Bericht door jandewilder »

Een poosje geleden lanceerde ik een oproep op het forum van mountainbike.be waarop ik mensen uit zaventem opriep om mee te gaan biken.
Ondertussen hebben we een groepje van 6 mensen uit Zaventem en omstreken opgebouwd die wekelijks 2 keer gaan rijden. Elke woensdagavond en zondagvoormiddag (meestal TT) spreken we af op het marktplein te zaventem om samen te gaan rijden. Indien je nog geïntersseerd bent om een toerke te gaan doen, steeds welkom..
(Normaalgezien rijden we ongeveer 50 Km per rit, en in ontspannende sfeer..) Laat maar iets weten,

Jan De Wilder
jdw@gdwsecurity.be


Jan De Wilder
0486/64.59.72
Gebruikersavatar
tafelpoot
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: di 21 okt 2003 18:17
Rijdt met: Granville Mahone SL
Contacteer:

Bericht door tafelpoot »

Eric B schreef:ik woon in vogelvlucht nog geen 2km van de landingsbanen en heb nog geen enkele nacht mijn nachtrust gelaten voor de vleigtuigjes hoor...

Eric B
totaal offtopic.
volgens mij valt het te zien waar ge ergens woont...
ik woon in grimbergen en als ik met mijn vorige vriendin aant bellen was moesten we ff stoppen met iets te zeggen omdat er bij ons een vleigtuig over vloog (zij woonde in zaventem) bij haar vloog er nooit een vliegtuig over

nuja wakker worden doe ik niet door die vliegtuigjes... maar als ik wakker ben kunnen ze idd veel lawaai maken...
maar zonder luchthaven valt er enorm veel werkgelegenheid weg in de regio dus zou het stom zijn om die luchthaven weg te pesten
(en er zijn nog altijd oorstopjes beschikbaar bij de apotheek heh!!)
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re:

Bericht door Free_ltd »

schets schreef:achter de sporthal van kortenberg
Even een oud topic tegen gekomen met wat zoeken en nu lees ik bovenstaande dat iemand dat het 'prinsenbos' noemt. Dat is eigenlijk het Plantsoenbos dat achter de sporthal ligt. Denk dat mensen dat in de volksmond mss ook Prinsenbos noemen omdat de Prinsendreef ernaast ligt :lol:

Ik las hier ook wat over het bosje achter Huntsman. We komen daar ook geregeld en is fijn vertoeven voor een paar km's mee te pakken. Het was ons nog niet eerder opgevallen, maar we reden er altijd wel ergens gewoon door terwijl we een wegje naar links zagen en nooit namen. Afgelopen zondag toch eens erin gereden en daar kwamen we een aangelegd DH parcours tegen waar een paar DH'ers volop aant jumpen waren (en de fiets naar boven aan het duwen waren) :lol:
Voor die mannen was dat peanuts, maar voor ons de eerste keer en op het gemakje erdoor om de weg te vinden. Degenen die het aangelegd hebben, chapeau.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: MTB Club [Zaventem]

Bericht door Free_ltd »

Ondertussen ook de dader al 2 x betrapt en klapke mee gedaan. Is een buitenlandse student die vaak met schop en fiets daar is als hij niet moet studeren. En die heeft daar al heel wat arbeid verricht. Amai ni.

Ook is er een paadje, niet van zijn hand, waar een bordje XC X-Trail twister of zoiets opstaat. De meesten volgen daar gewoon de pijlen van de BLOSO route, maar die trail is zeker de moeite.
Malamute
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 24 jan 2008 01:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper , koxx levelboss

Re: MTB Club [Zaventem]

Bericht door Malamute »

Ben er onlangs ook gepasseerd, super werk van die gasten.
Plaats reactie